Nu Online
Momenteel zijn er 127 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Budgetvriendelijke huwelijksreis

  16-1-2014 12:55:38
Hallo

Het is nog een hele eind tegen dat we trouwen (574 dagen), maar we zijn ons volop aan het informeren.
Gisteren waren we ook even aan het dromen over een huwelijksreis. We zouden graag een hele mooie reis maken, die budgetvriendelijk is. We houden niet van zon, zee en strand vakanties. Gisteren kwamen we op het idee om misschien Ijsland te doen. Iemand al eens naar Ijsland gegaan?
Hebben jullie nog ideeën om op huwelijksreis te gaan? Het mag best wat avontuurlijk zijn.


Karlijn
11-7-2015
Meld misbruik



Reacties: 13 | Gelezen: 1506


evy

 Meld misbruik16-1-2014 13:04:37

De Noorse fjorden? Is misschien al ietsjes duurder (Noord-Europa).



Karlijn
11-7-2015
 Meld misbruik16-1-2014 13:08:37

Hebben we ook al aan gedacht, maar dit valt volgens mij ook wat duurder uit...



Helena
5-7-2014
 Meld misbruik16-1-2014 14:18:24

Een stapvakantie in de Alpen of Pyreneeën? Of eventueel in Bulgarije, Roemenië of Slovenië: trekking gecombineerd met hotel met natuurlijke wellness.
Of kijk eens welke de goedkoopste bestemmingen zijn met Ryanair en huur daar dan een auto om rond te reizen, noord-Portugal (vliegen op Porto) is naar het schijnt heel mooi!



evy

 Meld misbruik16-1-2014 16:27:36

Portugal is idd een aanrader (boven de Algarve blijven). Wij hebben toen zelf een rondreis gepland doorheen Portugal (van Lissabon, Evora, Coimbra, Porto en dan terug langs de kust met als laatste stop Sintra). Er zijn ook mooie wandelgebieden. Het is zeker niet te duur, vooral wanneer je zelf graag plant.



Karlijn
11-7-2015
 Meld misbruik16-1-2014 18:19:28

Portugal spreek de vriend niet echt aan. Mij wel. Hij zou liever naar Amerika gaan, maar ik denk dat dit meteen duurdere reizen zullen zijn.
Malta sprak ons ook wel aan...



Karlijn
11-7-2015
 Meld misbruik16-1-2014 18:28:45

Alhoewel dat Malta waarschijnlijk vooral strand is...



Ellen
23-5-2014
 Meld misbruik16-1-2014 19:36:55

Wij zijn vorig jaar op Malta geweest en wij vonden er zelf niet zoveel aan. Er is niet zoveel bijzonders te zien en te beleven. Voor een avontuurlijke vakantie zou ik dat niet aanraden. Heb je misschien al aan Ierland of Schotland gedacht en daar een auto huren?



Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik16-1-2014 19:39:04

Malta is niet echt strand strand maar minder avontuurlijk.
De Azoren misschien? De VS moeten niet per se heel duur zijn. Veel opzoeken en vergelijken kan heel wat besparen! Canada of Alaska misschien? Www.exit-reizen.nl biedt mooie pakketten aan in de VS. Succes!



Karlijn
11-7-2015
 Meld misbruik16-1-2014 20:19:11

Ierland hebben we vorige zomer gedaan. Vonden we echt super! Schotland zien we ook wel zitten.
Heb al wat meer opgezocht rond Malta en is ondertussen geschrapt op ons lijstje. Niet echt onze droomvakantie...

Rebecca: Dank voor de site! We zullen deze eens grondig bekijken :)



Jolien
9-8-2014
 Meld misbruik16-1-2014 21:09:47

Wij hebben vorig jaar Malta gedaan en het was prachtig! Het hele land verkend, is goed te doen want het is niet heel groot. En zeker met de boot naar Gozo gaan, echt de moeite waard!!



Céline
9-5-2015
 Meld misbruik26-7-2014 22:38:01

Wij zijn deze zomer (laatste 2 weken van juni) naar Ijsland gegaan. Wat een prachtig land! Ik heb al behoorlijk wat landen gezien binnen en buiten Europa, maar Ijsland springt er echt boven uit! Wij hebben het ook niet zo voor het massatoerisme :-)
We hebben 14 dagen auto gehuurd en volledig rond het eiland gereden. Echt een aanrader! Ijsland is uiteraard niet zo goedkoop, maar aangezien het toch vnl natuur is, geef je niet veel uit aan toegangsgelden,...
Mail me maar als je tips nodig hebt!

Wij zijn aan het kijken voor Azoren, Kaapverdië, eventueel Tanzania/Zanzibar (al wil ik niet in de lijn gaan staan om dieren te spotten in wildparken...)



Karen
23-5-2015
 Meld misbruik30-7-2014 9:28:28

Wij zijn ook aan het kijken voor een rondreis in Ijsland als huwelijksreis. Céline, ik heb wel een aantal vragen voor jou :-) Had jij de indruk dat twee weken voldoende tijd was voor die rondrit? Hoe was het weer? Hebben jullie ook de Westfjorden gedaan? En dan nog een ietwat vreemde vraag: op zo'n rondrit, is het dan een probleem om een toilet te vinden als je er één nodig hebt? :-)

In ieder geval heb ik wel de indruk dat Ijsland best een dure bestemming is wat vervoer en logies betreft.



Céline
9-5-2015
 Meld misbruik30-7-2014 22:41:53

Het is zeker en vast meer dan de moeite!
ik had graag nog langer gebleven maar 2 weken is voldoende voor de rondreis! Tis uiteraard geen tropische bestemming. Wij hadden meestal een 15tal graden en regelmatig een regenbui.
westfjorden hebben we niet gedaan. Alleen daar al kan je 2 weken spenderen...
eum sommige bestemmingen liggen tientallen kilometers van elkaar zonder dat er bewoning tussen is. Een beetje improvisatie is dus nodig;-)
Goedkoop is het niet maar ik had het erger verwacht. Er zijn genoeg opties om de prijs wat te drukken!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums