Nu Online
Momenteel zijn er 126 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Actieve en relaxte huwelijksreis, maar waar?

  14-1-2014 0:02:48
Beste mensen,

Wij willen 18 juli tm 8 augustus op huwelijksreis. We willen echter 2 weken een wat actievere reis, let wel op niet elke dag 400 km reizen maar 4 dagen hier, 5 dagen en dan 3 dagen hier en 2 dagen daar (vliegen hoeft niet, steden ook goed) en dan een week ongeveer naar een relaxte plek om heerlijk te genieten van zon, zee en strand. Nu zijn wij niet de rijkste mensen op aarde en willen we ergens heen waar het betaalbaar is maar zien zoveel mogelijkheden dat we door de bomen het bos niet meer zien. Op de meeste sites is het bijvoorbeeld New York en dan Aruba, maar zijn benieuwd of er nog meer mogelijkheden zijn. Iemand tips? Want hadden gezien dat bijvoorbeeld in Thailand we dan midden in het regenseizoen zitten en om in de regen te zitten is ook niet onze voorkeur. We hebben ongeveer 5000 euro te besteden. Is dit onmogelijk of iemand die hier ervaring mee heeft?

Alvast bedankt!

Dave
7-7-2014
Meld misbruik



Reacties: 11 | Gelezen: 1522


Silke
29-3-2014
 Meld misbruik14-1-2014 8:42:59

Wij vertrekken in maart op huwelijksreis naar Costa Rica, met dezelfde voorwaarden als jullie wensen: Een beetje actief, proberen zo veel mogelijk te zien, maar toch ook kunnen genieten van het weer & elkaar ... :-)



Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik14-1-2014 9:34:26

Combinatie Tanzania - Zanzibar
Combinatie Zuid-Afrika & Mauritius
Combinatie Sri Lanka - Malediven
Combinatie Java & Bali



kim
13-9-2014
 Meld misbruik14-1-2014 12:09:10

Als je met de auto wenst te reizen is bvb Toscane in Italie heel mooi en rustig.
Met het vliegtuig ook Andalusie met bvb Granada of Sevilla als stad in combinatie met bvb binnenland Andalusie of de kust
Verdere bestemmingen vind ik Bali heel mooi voor Honeymoon
Andere bestemmingen waar ik nog aan denk ik Miami of de Caraiben (niet zo goed qua seizoen misschien)
Er zijn zoveel mooie dingen om te zien...



evy

 Meld misbruik14-1-2014 12:09:38

Ietsje dichterbij... Portugal, Kroatië, Corsica? Heb je een goede mengeling tussen rondreizen en strand.



sandra
13-9-2013
 Meld misbruik14-1-2014 12:12:19

de Griekse eilanden?



Marieken
8-8-2014
 Meld misbruik14-1-2014 15:47:17

wij gaan naar corsica. Aangezien mijn toekomstige man graag een rustvakantie heeft en ik een actievere.. Bek al eerder in corsica geweest en weet dan ook dat daar de ideale combinatie is voor ons.
Zo heb je verschillende stranden (zand, keien,...) waar je een hele dag lui lekker kan wezen, maar ook mooie streken om te wandelen, meren en allerlei andere dingen te bezichtigen. Er zijn ook prachtige dorpen waar je marktjes kan doen, hele mooie terrasjes, met een boot(je) kan varen en prachtige kliffen, rotsen etc kan zien.
Voor ons de ideale combinatie en niet extreem duur!
De meeste bezienswaardigheden liggen ook ongeveer een drie uur rijden van elkaar. Je kan dan bijvoorbeeld drie a vier dagen in de ene streek vertoeven en dan drie uurtjes rijden en een paar dagen in een andere streek. Het is ook allemaal zo verschillend qua streek en natuur.

http://www.betravel.be/corsica-travel-zomer-2014.html

Veel succes!



Martine
14-6-2014
 Meld misbruik14-1-2014 18:49:26

Het moet hier nog geboekt worden, maar wij spelen met de Griekse eilanden als idee.
En dan echt wel een eiland of 3 à 4 op 14 dagen.

Wij zijn "nogal actief". Een zwembad is mooi meegenomen om 's avonds es in te plonsen, maar een hele dag "niks doen" zegt ons beiden niks.


Ooit willen we Italië met de wagen doen overigens :). Maar nog geen ideeën qua streek juist. Het enige wat vast staat is dat we ooit naar Milaan willen en ooit naar Venetië ;). Al dan niet gecombineerd.



stephanie
1-5-2014
 Meld misbruik14-1-2014 20:29:38

Wij gaan naar Kroatië op huwelijksreis met het vliegtuig maar huren ter plaatse een auto. Perfecte combinatie van rust en actie, van strand en bergen, van natuur en cultuur etc. Naar het schijnt een heel mooi land (vb. watervallen etc.) en heel betaalbaar. Eventueel kan je dit zelfs nog combineren met Venetië als je met de auto gaat.



Evy
28-6-2014
 Meld misbruik14-1-2014 23:02:41

wij gaan naar Java en Bali voor ongeveer 20 dagen,eerst een rondreis en dan een strandvakantie :-)
We betalen daar voor ongeveer 3400 EUR vluchten inbegrepen. Tip: boek via Nederland, veel goedkoper dan via België (scheelt zo'n 500-600 EUR/pp)
We trouwen eind juni,maar gaan pas in september op reis, ook veel goedkoper :-)



Dave
7-7-2014
 Meld misbruik15-1-2014 1:39:23

afgelopen zomer naar kroatie geweest, dus willen nu wat anders ennn wat verder.. daarom aan het twijfelen, ben zelf ooit al in bali geweest, dus ook dat dan niet nog een keer.. zitten meer te denken aan zuid amerika of ergens in azie, alleen dan waar dat maakt het moeilijk. We hebben ook gedacht aan de VS, maar dat zullen we niet redden met ons budget voor 21 dagen, want willen wel zolang weg. Zoveel keuze, maar wel echt een keuze waar je ´normaal´ gesproken niet zo snel heengaat of heen kan gaan.. misschien inderdaad Tanzania-Zanzibar of Sri Lanka -Malediven een goed idee! Via Nederland wel goedkoper dus, aangezien de krant van vandaag aangaf dat het buitenland weer voordeliger zou zijn.. Bedankt voor jullie hulp in ieder geval! Mochten er nog meer tips zijn, dan horen wij dit graag!



Fabienne
6-6-2014
 Meld misbruik15-1-2014 6:02:46

La Réunion?


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums