Nu Online
Momenteel zijn er 207 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Huwelijksreis naar Thailand?

  13-1-2014 11:05:33
We zouden graag naar Thailand gaan, heb al een leuk hotel maar nu is mijn vraag best al in nemen of half pension? We gaan 9 dagen nie zo erg lang maar met twee kindje die ik thuis laat zal het lang genoeg zijn. Wat zijn jullie ervaringen met Thailand en waar boek ik dit best jetaircenter of sunjets.

Liefs Christel

christel
1-11-2014
Meld misbruik



Reacties: 16 | Gelezen: 989


WWW.DISCOVIDEO.BE

 Meld misbruik13-1-2014 11:35:03

Het hangt er wat vanaf waar precies je terechtkomt in Thailand.
All-in is iets duurder, maar je hebt dan in ieder geval je hotelkeuken als je over de middag iets wilt eten en waar je op terug kunt vallen, indien het in de lokale eetgelegenheden en winkels tegenvalt of maar zozo is.
grtz



Vanessa
31-8-2013
 Meld misbruik13-1-2014 15:28:35

Als ik naar Turkije ga, ga ik graag All-in maar in Thailand heb je zoooooveeeeeel restaurantjes en kraampjes gewoon langs de straat waar je heerlijk en voor geen geld kan eten en wat cultuur kan opsnuiven. Maar da's natuurlijk voorkeur. Als je gewoon 9 dagen wil relaxen in je hotel zonder veel van je strandstoel te komen, moet je voor all in gaan. Wil je wat gaan rondkijken en adresjes aandoen, half pension. Ik had er een beetje bang voor (heb een zwakke maag) maar wij hebben overal en nergens gegeten in Thailand en ben geen één keer ziek geweest. Wel 'not spicy' vragen. Dan is het nog pikant maar eetbaar ;-)
Het is in ieder geval een zalig land, prachtig, lekker eten, lieve mensen,... .
Veel plezier!



Alessia

 Meld misbruik13-1-2014 20:56:21

Absoluut geen All-in nemen! Dat zou echt zonde zijn, je hebt er zoveel leuke, gezellige en lekkere restaurantjes. Thailand is een land waar je echt je eigen ding moet durven doen. De scooter nemen en op avontuur gaan, dingen ontdekken, tussendoor een restaurantje meepikken of een tussendoortje langs de weg zonder te moeten nadenken over het feit dat je op tijd terug moet zijn. Je gaat ook maar 9 dagen lees ik, dus waarschijnlijk zullen je dagen ook gevuld zijn met excursies waar je meestal ook eten bij krijgt (dat is gewoon dubbel betalen dan...). Bij ons op hotel was er ook een restaurant, maar daar was gewoon geen kat. Als je een all-in vakantie wilt ga je beter naar de Dominicaanse, maar Ik raad aan om in Thailand enkel ontbijt te nemen. Voor 200 Bath heb je al een hele maaltijd (meestal met voorgerechtje -loempia- en nagerecht - ananas-). Prachtig land trouwens!!



Dorothy
15-3-2014
 Meld misbruik13-1-2014 21:12:58

Inderdaad : zeker geen all in nemen !
Het is weg gegooid geld (in mijn ogen), want je kan er zooooo lekker eten voor echt geen geld.
Wil je graag het Noorden doen (Changmai, Changrai) evt. met Bangkok, of liever de eilandjes zoals Koh Samui, Phuket...
Wat dan ook : de mensen zijn er SUPER vriendlijk, je kan er es goed gaan winkelen voor weinig geld, maar ik denk niet dat dat op je verlanglijstje staat hé, ik heb me er nooit onveilig gevoeld.
Het enige wat ik minder vond, waren de files in Bangkok, maar dat is dan ook het enige minpuntje.

Een geweldige bestemming in mijn ogen !



christel
1-11-2014
 Meld misbruik13-1-2014 22:02:20

Merci voor de reacties, het is dus Thailand geworden :-) khao lak
Nieuw hoteleke en met half pension ontbijt hadden ze niet enkel dit en alin
Kijk er al naar uit:-) eerst de mooi trouw.
Zondag naar de trouwbeurs in Gent ben eens benieuwd.

Grutjes Christel



Ine
28-6-2014
 Meld misbruik13-1-2014 22:17:49

Mijn droom is ook om naar Thailand te gaan.

Maar iedereen schrikt me af met: onveilig/voedselvergiftingen/drukte/gevaarlijk/.... en zeggen dan om begeleid te gaan maar is 1. heel duur en 2. tja wil echt de cultuur opsnuiven ... Maar hoe pak je dat aan he :)
Groetjes
En Christel super dat je gaat ! Veel plezier maar inderdaad eerst de trouw :D



christel
1-11-2014
 Meld misbruik13-1-2014 22:27:02

Ik vindt dat de prijs heel goed mee valt,
Cultuur ga ik ook zeker doen zoals uitstappen,
Of het gevaarlijk is denk ik niet, ben al op de Dominicaanse geweest en daar hadden ze ook gezegd om niet buiten te gaan zonder gids,,,,, hebben dit wel gedaan en niks van problemen gehad.

Groetjes en veel succes naar jullie zoektocht



Alessia

 Meld misbruik13-1-2014 22:30:13

Wij zijn ook naar Khao Lak geweest! @Ine, Thailand is nu echt een land om zelf te verkennen, totaal niet onveilig en in dorpjes als Khao Lak totaal niet druk. Prijs valt heel goed mee vind ik, wij waren 16 dagen geweest en incl. eten, drank, excursies (daarzelf via locale reisbureautjes geboekt) en extraatjes waren we een 3000€ kwijt. Wij zijn gewoon vertrokken en hebben daar alles geregeld, de moeite! Als je ooit de kans krijgt, doen!



Gwendy
24-8-2016
 Meld misbruik13-1-2014 22:31:00

Beste Ine,

Wij zijn twee jaar geleden naar Thailand geweest, niet als huwelijksreis maar als rondreis. Zelf alles gepland en rondgetrokken. Nooit een onveilig gevoel gehad. Op straat kan je perfect eten zonder ziek te worden. Wij hebben Bangkok bezocht - Ko Lanta - Ko pipi - Krabi - Phuket Town - Patong. Zuiden is meer zonnen en niets doen, noorden is meer bezichtigen en rondtrekken.



Alessia

 Meld misbruik13-1-2014 22:36:12

Moest je deze topic gemist hebben, hier heb ik wat tips neergeschreven voor Khao Lak: http://www.wijtrouwen.com/nl/forum/?msgid=518013&su...



christel
1-11-2014
 Meld misbruik13-1-2014 22:41:19

Merci :-)



christel
1-11-2014
 Meld misbruik13-1-2014 22:47:02

Dit is het hotel dat we gekozen hebben :-) https://www.jetair.be/nl/hotel/thailand/phuket/mai-khao...




Inge
20-7-2013
 Meld misbruik15-1-2014 7:36:59

Onze huwelijksreis ging ook naar Thailand... Waren al eens geweest en hadden toen rondreis gedaan. Nu als huwelijksreis gekozen voor 5 dagen Bangkok en daarna nog een week in Phuket.. Gewoon vluchten, hotels en halfpension geboekt met jetair, en uitstappen enzo allemaal daar zelf ter plaatste geregeld. Ik vind Thailand zeker niet onveilig, wij hebben in Bangkok zelf gewoon alles met metro gedaan en heb nog nooit ergens zo een veilig en eenvoudig metro systeem geweten.





Vanessa
31-8-2013
 Meld misbruik16-1-2014 8:59:21

Hey Ine

Laat je niet afschrikken. Wij zijn geen echte backpackers ofzo maar onze eerste (en enige tot hiertoe) rondreis was in Thailand. Aangezien het de eerste keer was, durfde ik niet zomaar vertrekken en ter plekke alles regelen (ben ook nogal een planner ;-)) Aan de andere kant wilde ik niet in groep reizen en de 'typische toeristenplekken' aandoen. Kijk eens bij thailandonline.nl. Zij regelen vliegtickets, overnachtingen, enkele gidsen en jij weet wanneer je naar waar moet reizen op eigen houtje. Gids staat dan gewoon, mét een glimlach, te wachten aan de bushalte, ook al ben je 7u te laat (zelf meegemaakt :-))
Ik vond het geweldig zo want ter plekke hoef je geen tijd te besteden aan plekjes, excursies, tickets,... zoeken.
groetjes



Ine
28-6-2014
 Meld misbruik16-1-2014 12:36:05

Bedankt Vanesse, ga ik eens op kijken !

Mijn vriend durft het niet ter plaatsen te boeken en ik wil graag veeeel gezien hebben :) maar er geen hopen geld aan geven. Want zo heel de tijd rond of in het hotel/strand hangen is niets voor ons. Heb je misschien ook mooie foto's van daar?
En aanraders of afraders?



Ine
28-6-2014
 Meld misbruik19-1-2014 11:01:16

Thailand online is precies wel interessant ..

Maar je moet wel nog je vlucht betalen van een 500 euro p.p ...
Dure zaak maar wel een droom.. Heb al enkel dingen opgeschreven die ik zeker wil zien maar weet niet of het haalbaar is qwa afstand.. :)


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums