Nu Online
Momenteel zijn er 191 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Huwelijksreis check: Malediven...

  12-1-2014 10:37:26
Het is beslist... In juli gaan we naar de Malediven... Hopelijk niet te veel regen... Ik kijk er naar uit!
Zijn er die al naar de Malediven geweest zijn?

kelly
14-6-2014
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 958


Chantal
3-5-2014
 Meld misbruik12-1-2014 18:24:13

Dag Kelly,
Wij zijn in september naar de Malediven geweest. Het is zoals in de boekjes! Naar welk eiland gaan jullie? Wij zijn er op duikcruise geweest en hebben op die manier vele eilandjes gezien.
Groetjes!



kelly
14-6-2014
 Meld misbruik12-1-2014 20:26:20

Beste Chantal,

Het is South Male Atoll, Dhigufinolhu Island...
Wat vond je ervan? En hoe was het weer bij jullie?

Groetjes



Chantal
3-5-2014
 Meld misbruik14-1-2014 8:10:07

Ze hadden bij ons gezegd dat het regenseizoen zou zijn. Maar naast 1x regen 's nachts heb ik geen regen gezien. Wel een dag heel zwoel en vochtig, maar de temperaturen blijven heel erg aangenaam rond de 30° (en dat voor eind september - begin oktober)! Wij hadden steeds een aangenaam briesje op de boot, want ik denk dat het op een eiland echt "bakken" kan zijn.
Ik vond het een hele leuke reis. Heel mooie eilanden, echt de parelwitte stranden en het azuurblauwe water. Mocht je je afvragen of het echt is zoals in "de boekskes", wel ja: het is zoals in de boekskes :-)
Het is wel zo dat de eilanden ver uit elkaar liggen. Je kan dus niet eens eventjes naar een ander eiland op uitstap gaan. Maar als je de kans zou krijgen om de hoofdstad Male te bezoeken, dan is het een aanrader. Zeker om eens de cultuur op te snuiven op de fruit- en vismarkt. Je kan van op het eiland van de luchthaven heel makkelijk met een lijnboot naar Male en terug elk kwartier. En als je van water houdt: ga zeker eens snorkelen, het onderwaterleven is prachtig. In elk geval: Genieten zou ik zeggen!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums