Nu Online
Momenteel zijn er 181 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Huwelijksreis Cuba

  11-1-2014 22:45:38
Dag allen,

heeft hier iemand ervaring met een (individuele) huwelijksreis naar Cuba en dit in de maanden juli / augustus?
Wij trouwen op 18 juli en zouden kort daarna willen vertrekken. We lezen meer en meer dat juli / augustus daar regenseizoen is en dicht bij het orkaanseizoen.

Wat is jullie ervaring daarmee? Doen of niet doen?

Groetjes
Severien

Severien
18-7-2014
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 937


Dorothy
15-3-2014
 Meld misbruik12-1-2014 6:59:05

Yep, hevige regen gehad in juli.
Toch dageijks een paar uur, het begon rond 12u 's middag tot 17 - 18u.



Alessia

 Meld misbruik12-1-2014 11:30:20

Doen! Wij reizen altijd in regenseizoen, orkaanseizoen... (September) tot nu toe hebben we altijd geluk gehad en maar een beetje regen gehad (vorig jaar bijna niets). Het kan zijn dat je echt pech hebt en dagen aan een stuk regen hebt, maar dat kan tegenwoordig ook gewoon als je op vakantie in Europa gaat. Cuba wordt trouwens ook onze bestemming dit jaar (geen huwelijksreis), en we gaan in September! En trouwens de uren dat het regent betekent niet dat je je moet opsluiten op de kamer... Cuba is een land met veel cultuur en natuur, dus ik veronderstel dat dat niet enkel strandliggen wordt...



Evy
22-3-2014
 Meld misbruik16-2-2014 0:04:55

Hey Severien!

Wij gaan dit jaar ook naar Cuba op huwelijksreis, maar dan via Koning Aap dus het zal een groepsreis worden maar hier word je erg vrij gelaten.
Je kan zelf kiezen of je al dan niet deelneemt aan de groepsactiviteiten en je ligt sowieso enkel met je partner op een kamer. Want dit was voor mij wel een voorwaarde :-D
Nu als je interesse hebt om op zelfstandige basis naar Cuba te gaan kan je mss eens gaan informeren bij your way 2 go, die zitten in hetzelfde kantoor als Koning Aap dus ik denk wel een aanrader.
Wat het orkaanseizoen betreft, hebben ze ons gezegd dat het pas echt in september begint en dat Cuba er niet veel last van heeft. Dus op hoop van zegen vertrekken wij 13 juli tot ergens in augustus :-D

Hopelijk ben je er iets mee!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums