Nu Online
Momenteel zijn er 161 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Huwelijksreis Santorini

  6-1-2014 20:27:35
Wij willen graag op huwelijksreis gaan naar Santorini. Iemand die er al op vakantie is geweest en een mooi hotel kan aanraden?

Jolien
9-8-2014
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 1535


Caroline
14-6-2014
 Meld misbruik6-1-2014 21:43:15

Dag jolien,
Wij hebben Santorini gedaan in 2009. Tis echt een super mooi en romantisch eilandje. Zeker ook eens op de vulkaan gaan kijken. Echt heel mooi uitzicht. Boottocht en dan de zonsondergang. Super mooi. Hotel kan ik ni echt zeggen. Wij hadden wel een goei maar weet niet meer welk.
Super goeie keuze.
Liefs Caroline.



Martine
14-6-2014
 Meld misbruik7-1-2014 2:07:32

Ik volg mee, want ook wij willen richting Santorini.
Waarschijnlijk gecombineerd met nog 1 of 2 eilanden.



Joke
4-10-2014
 Meld misbruik7-1-2014 9:44:42

Dit hotel is een absolute aanrader:
Pantheon Deluxe Villas Thiras - Oias Road, Imerovíglion, 84700, Griekenland

Ik was getuige op een huwelijk dat plaats vond in Santorini, en hier hebben we verbleven. Wordt veel geboekt voor huwelijksreizen. Kleinschalig (16 kamers ofzo) en prachtlocatie.



Annemie
30-8-2014
 Meld misbruik7-1-2014 9:57:22

Wij gaan ook naar Santorini, we doen 6 dagen Kreta (wat cultuur) en nemen dan de boot naar Santorini voor 5 dagen nog te rusten. OP basis van de commentaren die we lazen hebben we gekozen voor hotel 28 in Santorini. Er zijn slechts 28 kamers in dat resort waardoor het een super service zou zijn.



Carolien
28-9-2013
 Meld misbruik7-1-2014 13:09:01

ooooh suuuuuperromantisch!! wij zijn daar geweest op huwelijksreis, wel als onderdeel van een cruise. Ik zou daar ook gerust een week kunnen verblijven! boek zeker een hotel in Oia, dat is het mooie dorpje met de witte huisjes en blauwe daken dat je op alle foto's ziet. je ziet daar ook trouwende koppeltjes omdat het daar zo mooi is :)



maartje
5-7-2014
 Meld misbruik9-1-2014 6:46:50

Neem eens een kijje op tripadvisor en op holidaycheck.de. Dat laatste is een Duitse website, maar je hebt er foto's van mensen die er echt geweest zijn, net als bij Tripadvisor.
Het hotelletje op nummer 1 op Tripadvisor ziet er de max uit: jacuzzi op het eigen terras en van daaruit naar de zonsondergang kijken...fantastisch toch!
Santorini is heel leuk, huur er een brommertje. Oia is zeker de moeite. Hou er rekening mee dat enkel in het westen 'plat' is en je dus toegang tot de zee hebt. Als je hotel aan de oostkust op de krater ligt, gaat dat niet. Wel prachtige uitzichten!
Veel plezier!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums