Nu Online
Momenteel zijn er 225 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Huwelijksreis: Malediven - Seychellen - Mauritius (Mauritiustravel ervaring?)

  5-1-2014 11:21:24
Vele uren zitten er al op met het bekijken van reizen... Eigenlijk alle bestemmingen echt uitgezocht, maar uiteindelijk blijf ik hangen bij de Indische Oceaan... Dat exotische heeft echt wel wat voor een honeymoon...
De voorkeur gaat uit naar de Malediven in combinatie met Dubai... Iemand ervaring? Het is er in juli regenseizoen, maar op internet lees je dat dit over kortere buien gaat...

Nu heb ik mijn licht opgestoken bij Mauritius travel en wacht ik op de offertes... Iemand met hen al gereisd?

kelly
14-6-2014
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 1300


Marijke
4-10-2014
 Meld misbruik5-1-2014 16:59:23

Beste Kelly,

Wij zijn vorig jaar op reis gegaan naar de Seychellen, in juli - we wilden een droombestemming nu we nog geen kinderen hebben. En we twijfelden tussen de Malediven en de Seychellen. De Malediven hebben we geschrapt aangezien het inderdaad regenseizoen is! De Seychellen anderzijds waren inderdaad de hemel op aarde! We hebben de reis van ons leven gehad, ben er ook ten huwelijk gevraagd en ik ben er zeker van dat onze huwelijksreis deze niet zal kunnen overtreffen. We zijn naar Praslin gegaan (6 nachten), daarna La Digue (5 nachten) en dan Mahe (7 nachten). Als je gaat: ga naar Praslin en La Digue! De hemel! En niemand te bespeuren, echt urenlange wandelingen gemaakt, uren aan het strand en in de zee gezwommen! Boottochtjes gemaakt, zonsondergangen gezien. Een echte aanrader! Wij gaan daar zeker terug! We trouwen echter nu in oktober, en dan is het daar geen goed weer, vandaar dat we een andere bestemming moeten kiezen…. Waarschijnlijk wordt het Oman :)
Het allerbeste met het kiezen! We hebben trouwens alles zelf geregeld, is heel gemakkelijk te doen! Vliegtuig boeken, hotels boeken en ferry en je bent er klaar mee :)



Regis

 Meld misbruik5-1-2014 19:51:15

Dag Kelly,

Wij zijn naar de Malediven geweest (in de zomer getrouwd), en het was FANTASTISCH. Je moet er wel gaan om uit te rusten, want veel kan je er niet doen (buiten snorkelen, cocktails drinken en eventueel duiken).

Ze vragen ons vaak of het echt zoals in de boekskes was, maar het was zelfs stukken beter :-).

Groeten,
Régis




kelly
14-6-2014
 Meld misbruik5-1-2014 20:36:17

Marijke,
Welke hotels heb je gedaan?

Régis,
Welk hotel was het bij jou?
Ja inderdaad, het is niet voor 14 dagen... Ik zou het graag combineren met 2 nachten Dubai of Abu Dhabi...
Het ziet er inderdaad zo mooi uit... Heb je veel regen gehad?



Jill
17-5-2014
 Meld misbruik5-1-2014 21:25:23

niet in de zomer naar dubai gaan. Was er nu in juli. Zo warm dat je eigenlijk niets kunt bezichtigen (50°C!)+ ramadam (alles toe en eten of drinken in het openbaar is verboden)



Marijke
4-10-2014
 Meld misbruik5-1-2014 21:32:12

In Praslin zijn we in het Acajou hotel gebleven. In Mahe Coral Strand. In La Digue hebben we B&B gedaan, wordt daar meestal gedaan, en heette Casa de Leela. We hebben inderdaad ook voor de Seychellen gekozen omdat ik 'ook wat te doen' wou hebben. We hebben heel goed genoten en uitgerust, maar je zal je ook niet vervelen! :)




Vicky
7-6-2014
 Meld misbruik6-1-2014 9:16:37

Hoi Kelly,

Bij ons is de knoop zo goed als doorgehakt, wij gaan naar de Seychellen.
Momenteel hebben we offertes gekregen van Amazing Destinations en Thika Travel, mss daar ook eens kijken?

Marijke, vond je Mahe de moeite? Praslin en La Digue gaan we zeker doen maar we twijfelen nog over Mahe... (zou je dit als eerste of als laatste doen?) over Mahe ligt St Anne en dat zou ook de moeite zijn...

Groetjes,
Vicky



Marijke
4-10-2014
 Meld misbruik6-1-2014 10:26:44

Beste Vicky, als wij terug zouden gaan zouden we niet naar Mahe gaan. Praslin en La Digue zijn echt leuker en veel minder toeristisch! Op Mahe hebben we wel enkele fantastische stranden gezien - Grande Anse, Petite Anse, Anse Royale - maar toch! Praslin en La Digue blijven veel specialer (en gezellig klein).

We hebben wel uitstapjes gedaan vanop La Digue en vanop Praslin naar de omliggende eilanden en gesnorkeld! De beste dag was die waarop we zijn gaan snorkelen en 3 eilanden hebben bezocht, waaronder Coco, vanuit La Digue. Als je wil kan ik je de details geven. En wij hebben dit alles zonder agentschap gedaan, is echt niet nodig. We hadden wel Thika Travel gecontacteerd, om ideeën op te doen ivm onze tijd te spreiden over de verschillende eilanden…


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums