Nu Online
Momenteel zijn er 199 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Iemand ervaring ?

  3-1-2014 21:53:17
http://www.jetaircenter.be/huwelijksreis

Tiny
12-7-2014
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 1051


Sarah
10-8-2013
 Meld misbruik4-1-2014 8:50:23

wij hebben onze huwelijksreis geboekt via jetair en hebben idd al de aangegeven kortingen gehad. ook waren we er vroeg bij wat maakt dat we ook nog vroegboekkorting kregen?

Wat het hotel als extra aanbied is natuurlijk afhankelijk van het hotel zelf, wij kregen een upgrade van de kamer en champagne op de kamer bij aankomst.



Veva
28-9-2013
 Meld misbruik4-1-2014 11:15:55

Wij hebben ook geboekt bij Jet Air en de 3% korting bon ligt hier in de kast. Die moet je binnen het jaar na je reis gebruiken om te boeken, maar je kan dan bv. boeken voor een half jaar later.

Qua andere cadeaus: in geen enkel hotel hebben we iets extra's gekregen, enkel eenmaal honneymoonkorting. Het hangt natuurlijk van hotel tot hotel af.



Shari
30-4-2014
 Meld misbruik4-1-2014 19:28:51

wij hebben bij jet air een honeymoon korting en we hebben 400 euro uit gespaard door ons hotel en vlucht apart te boeken ipv in een paket ook allemaal bij jet air. in het hotel zouden we normaal ook nog wat extras krijgen


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums