Nu Online
Momenteel zijn er 156 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

New york in combi met Aruba me so happy!!!

  11-12-2013 18:23:23
We konden niet kiezen tss city en strand, tot reisbureau afkwam met een combi :)
Zalig nu hebben we van beide iets eerst shoppe in NY en dan luilekkerland in aruba.
Zijn er mensen die ervaring hebben met een van beide ?


veronique
28-6-2014
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 1087


Nele
13-9-2014
 Meld misbruik11-12-2013 19:12:03

Wauw, klinkt super en lijkt me ook echt iets voor ons! Ik volg graag mee. Waar heb je geboekt?



veronique
28-6-2014
 Meld misbruik11-12-2013 20:26:06

Hey nele,

Via Mira tours in Keerbergen, het reisboekje is van travelworld daar staat de combi in.
Wel met een ander hotel in aruba(enkel ontbijt) dat duur is, wij kiezen voor Ander5* all inclusie en komt goedkoper uit dankzij gratis nachten.
Kijk er zooooo naar uit, maar zal wem raar zijn eerste keer zonder kindjes weg voor 10 dagen...



eva
9-8-2014
 Meld misbruik12-12-2013 9:54:36

Whaauuuwww super...lijkt mij zalig, zou ik direct voor tekenen ;-)



Goele
4-7-2015
 Meld misbruik12-12-2013 15:58:35

Hi Veronique, ik ben al twee maal in NY geweest en dat is echt fantastisch! Wij hebben vooral heel veel gewandeld om het échte New York te ontdekken. Het is super om daar gewoon door alle grote winkelstraten en de kleine ministraatjes te kuieren.
Een paar dingen die je zeker zou moeten doen: een wafel gaan eten bij Waffles & Dinges (de Belg die met zijn kraampjes superbekend is in NY), een pizza gaan eten bij Lombardi's (beste pizza in NY :-)), Bryant Park (een superromantisch parkje in het midden van de stad - in de zomer stellen ze daar een groot filmscherm op en is er elke maandag geloof ik een film te bekijken) en ik vond het ook heel leuk om 1 of 2 dagen zo'n bustour-abonementje te nemen. Zo zie je superveel van de stad, terwijl je zelf kan beslissen waar je graag zou afstappen en meer van wil zien. De volgende bus pikt jou dan weer op wanneer je wil, want ze rijden echt continu. Je krijgt dan ook een voucher om er een nachttour mee doen. De bussen rijden dan naar Brooklyn en dan zie je de verlichte skyline van New York, echt supermooi!
Ik ben nog niet in Aruba geweest, wel al in Curaçoa (dat ligt er vlakbij en heeft wel dezelfde sfeer denk ik). De mensen zijn daar echt superrelaxed, dus wij hebben wel vaak echt heel lang moeten wachten op eten/drinken omdat de sfeer daar zo 'layback' is :-) maar natuurlijk wel leuk als je er op honeymoon bent en gewoon van elkaars gezelsschap wil genieten in de zon ;-) Ik vond wel dat er niet echt heel veel te doen was op die eilanden. De hoofdstad was wel tof, maar had je zeker op een dag gezien. Dus als ik jullie was, zou ik echt ten volle rusten & genieten in Aruba en er helemaal voor gaan in New York! :-)
Geniet ervan!!!



Caroline
4-10-2014
 Meld misbruik23-12-2013 22:07:02

Een goede vriendin van mij is vorig jaar getrouwd en heeft ook de combinatie NY en Aruba gedaan. Supercontent waren ze :). Zij hadden wel eerst Aruba gedaan en dan NY, maar dat hadden ze uiteindelijk beter andersom gedaan (als het een tip mag zijn). Eerst drukte en shoppen in NY en daarna relaxen in Aruba met z'n tweetjes :). X



Davina
2-12-2017
 Meld misbruik8-2-2017 11:56:39

Mijn toekomstige wilt naar NY, ik naar Aruba, lijkt me dus wel top. Enig idee van de prijsklasse van deze reis?


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums