Nu Online
Momenteel zijn er 149 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Trouwen in Beeld - Dikke aanrader!

  11-12-2013 15:19:30
Beste trouwers (in spe),

De titel spreekt voor zich :-)

Wij hebben gisteren de "trailer" gekregen van onze trouwfilm, ze maken zo een filmpje van "je dag in 2 minuten" en we vinden het echt ge-wel-dig!! We hebben de volledige film nog niet, maar kunnen niet wachten om hem helemaal te zien. Maar de selectie van beelden die ze voor de trailer genomen hebben is echt prachtig. Wat het extra leuk maakt, is dat er als 'soundtrack' een liedje onder staat dat mijn broer speciaal voor onze trouw gemaakt heeft, dus dat verhoogt de emotionele waarde nog wat.

Mijn man staat nogal op zijn anonimiteit (terecht) dus vandaar zet ik geen foto's of filmpjes online, maar op de site www.trouweninbeeld.be krijg je onder portfolio-film een deel gelijkaardige fragmentjes te zien voor wie nieuwsgierig is.

Zoals gezegd, we hebben de hele film nog niet, maar alleen met dit korte trailertje zijn we al bijna blijer dan met onze foto's (die we weliswaar ook heel mooi vonden he), bewegende beelden zeggen zo veel meer, en geven de emoties en de karaktertrekken van de mensen veel beter weer. Dus voor wie nog twijfelt over de extra uitgave van een videograaf: zeker doen, en trouwen in beeld kunnen we alleen maar aanraden!!

Groetjes!

Alexandra

Alexandra
14-9-2013
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 1959


Patrick

 Meld misbruik11-12-2013 16:36:08

Inderdaad, beelden zeggen veel meer.
Mooie trailer, goed gedaan, leuke momenten en heel goed in beeld gebracht, proficiat aan de makers.



Magalie
8-8-2015
 Meld misbruik3-1-2014 17:25:28

heel leuk om te horen bij onze liggen ze ook al vast zowel hun fotograaf als hun videoman!



Alexandra
14-9-2013
 Meld misbruik4-1-2014 9:03:14

Goede keuze Magalie! We hebben ondertussen onze volledige film, en die is ook heel leuk. Een mooie reportage met jezelf in de hoofdrol, soms langere stukken (bv stukjes tekst/muziek in de mis, stukjes speech op het avondfeest) en soms kortere 'impressies' van de dag met een rustig muziekje onder. Nooit saai, en ook de ideale speelduur om aan anderen te laten zien, een twintigtal minuutjes, dat kunnen de meesten nog wel opbrengen ;-) Ook heel vriendelijk en correct in de omgang, moest ik nog eens ooit iets laten filmen dan zou ik zeker weer beroep op hun doen!

Groetjes en veel succes met de rest van je voorbereidingen!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info