Nu Online
Momenteel zijn er 102 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

mooie trouwfilm

  2-12-2013 10:12:06
Beste collega-trouwers,

Wij zijn op zoek naar een huwelijksfilm die anders is dan wat gewoonlijk gemaakt wordt. Je trouwt maar 1 keer, dus onze film moet er ook echt wel uniek uit zien.

We kijken al een tijdje rond en volgen dit forum al een tijd als gast, maar de videografen die op deze site posten, is niet echt ons ding.
Het dichtst in de buurt komen de films van huwelijksvideos.be, zoals deze hier : https://vimeo.com/80207607 . Dat is wat we eigenlijk zoeken.

Kent iemand nog andere gelijkaardige videografen ?
Of heeft iemand ervaring met huwelijksvideos.be ?

Graag enkel tips van trouwers, videografen gelieve hier geen reclame te posten, we hebben iedereen die hier post als handelaar al bekeken.

Peter
1-1-2015
Meld misbruik



Reacties: 20 | Gelezen: 2119


sophie



charlotte

 Meld misbruik2-12-2013 12:11:02

Hey Peter,

Wij hebben enorm veel spijt dat we geen video hebben van ons huwelijk. We zijn deze week 6 maanden getrouwd en de foto's zijn leuk, maar film is zooo veel meer! Zeker doen dus!
We hebben hier en daar wel een videootje, maar het stelt niet veel voor! Ik heb een vriend die recent is afgestudeerd van 't Ritz in Brussel en hij maakt supertoffe reportages, maar omdat hij bij ons in de suite was, konden we het moeilijk aan hem vragen... Andere vrienden hebben 't wel gedaan en waren zeer tevreden, maar 'k heb hun video niet gezien.
Hij heeft echt wel een hippe stijl, kijk maar eens op z'n vimeo :
Ik weet er het fijne niet van, maar hij doet het sowieso op professionele basis.
Succes ermee!



Jarne

 Meld misbruik2-12-2013 16:41:18

Peter,
Wat is uw budget? Dan stuur ik graag wat contactgegevens van professionele, kwalitatieve collega's door.



Jarne

 Meld misbruik2-12-2013 16:43:05

^ via jarne@jdes.be



Patrick

 Meld misbruik2-12-2013 17:23:52

waarom nemen jullie niet de mensen van de video die jullie hier tonen?



Patrick

 Meld misbruik2-12-2013 17:26:03

jullie vinden ze hier : http://www.huwelijksvideos.be/



Bjorn

 Meld misbruik3-12-2013 10:27:12




Tiny
12-7-2014


Peter
1-1-2015
 Meld misbruik4-12-2013 12:01:09

Iedereen bedankt voor de links, maar daar vinden we onze gading niet echt. Mist vaak een eigen stijl en is soms slordig gefilmd. We zoeken verder !



Patrick

 Meld misbruik4-12-2013 14:59:32

Spijtig voor Peter dat hij zijn gading niet vindt, ik dacht nochtans dat genoemde videografen allemaal professionals zijn.In Nederland zijn er heel wat meer dan in Belgie, misschien dat Peter daar eens kan googlen. Hopelijk hebben ze succes in hun zoektocht, is niet zo evident denk ik.En dan nog weet je niet of het resultaat is wat je verwachtte, hangt allemaal wat af van het koppel en de omstandigheden de dag zelf. Als de datum klopt is het huwelijksfeest op nieuwjaarsdag. Dat wordt volgens mij een heel speciaal huwelijk..
Succes in ieder geval aan Peter en Melissa.



Carel



Ann

 Meld misbruik5-12-2013 12:42:25




danny

 Meld misbruik5-12-2013 15:26:33

Ik begrijp niet goed wat het probleem is, het filmpje waar Peter naar verwijst is in een stijl wat ze zoeken, waarom contacteert hij die videgraaf dan niet? Het is ook heel toevallig dat die betreffende film net een week online staat en dat Peter samen met Ann andere videografen waar naar verwezen wordt zwart maakt, vooral omdat beiden niet actief zijn op dit forum. Het zou me niet verbazen als het de betreffende videograaf zelf is onder verschillende aliassen, een fenomeen wat zich hier wel meer voordoet.



Patrick

 Meld misbruik5-12-2013 16:24:24

Hier klopt iets niet voor de zoveelste keer, maar wat ik zeg klopt wel...ben misschien wel bijna pensioengerechtigd maar de ervaring is er en de videocamera kan maar de beelden opslaan als de videograaf die er achter staat het goede shot vastlegt.
Voor mij einde discussie...



Peter
1-1-2015
 Meld misbruik5-12-2013 19:57:57

Danny, we hebben ondertussen ook al contact opgenomen met huwelijksvideos.be. Maar we zoeken ook wat gelijkaardige videografen, zodat we kunnen kiezen en niet verplicht zijn om voor die ene te gaan.
Ik post een gewone vraag op een forum, in de hoop wat informatie en tips te krijgen. Dat is volgens mij nog steeds de bedoeling van een forum ?
Ik had er geen idee van dat je hier je forumberichten moet verantwoorden.
Ik zeg gewoon eerlijk mijn mening over de filmpjes die ik hier doorkreeg van anderen, is dat iemand zwart maken ? Het is toch niet omdat ik voor Mechelen supporter, dat ik Club Brugge dan meteen zwart maak ?
Je trouwt maar 1 keer, dan moet het wat mij betreft ook helemaal juist zitten, zeker als je de prijzen van goede videografen bekijkt.
Iedereen die reageerde bedankt voor de tips. Mocht je nog videografen kennen, eventueel uit Nederland, stuur ze gerust door.



Jarne

 Meld misbruik5-12-2013 20:49:49

Pascal is een zeer professionele collega die kwalitatief werk aflevert... Met hem in zee gaan zal u absoluut niet spijten.

Niet iedereen kan het werk van iedere videograaf mooi vinden. Iedereen werkt op zijn eigen manier en heeft zijn/haar stijl. Echter, publiekelijk afbreken met "mist vaak eigen stijl, slordig gefilmd" etc is echt not-done!

Misschien Wally Pfister laten overvliegen? :-)



Peter
1-1-2015
 Meld misbruik6-12-2013 10:15:34

Dag Jarne, bedankt voor je feedback. Over smaken en voorkeuren kan je inderdaad nie discussieren. Maar voor 1000 EUR (en meer) mag je toch verwachten dat de beste en mooiste beelden gekozen worden ? En niet dat de camera schudt en schokt ... Van een huwelijksfotograaf verwacht ik ook dat de foto's scherp zijn en mooi gekadreerd, niet dat er een arm ontbreekt of het gezicht onscherp is. ;-)
Suggesties blijven welkom !



WWW.DISCOVIDEO.BE

 Meld misbruik12-12-2013 12:24:29

Beste Peter, ik zou dan ook niet aanraden om je keuze door online trailers te laten bepalen.
Ik ga je de details besparen maar... vele trailers zijn gratis opgemaakt voor vrienden of familie om een portfolio te spijzen.
Of zijn kopieën van buitenlandse sites.
Anderen zijn dan weer geacteerd met figuranten en ingestudeerde scenario's.
En als laatste staan deze met lots of bokeh (of met veel wazige achtergrond), op de uiteindelijke dvd garant voor een minder goede registratie met ontbrekende momenten als resultaat.
Op een huwelijk moet je direct kunnen anticiperen op constant veranderende momenten of personen.
Het is dus eerder toeval dat je een plots bewegend iemand scherp in beeld krijgt.
En van 's morgens tot 's nachts voortdurend manueel aan een lens staan draaien, dat doe je niet elk trouwweekend, of je moet minimaal met 2 cameramannen zijn, waardoor het prijskaartje serieus oploopt.
Bokeh is inderdaad een mooie beeldstijl, maar is secundair mijn inziens.
Eerst moet alles duidelijk in beeld gebracht worden.
Is er tijd over, dan kan de film inderdaad met andere technieken aangevuld worden.
Dat is wat de meeste bruidsparen willen, niet het arty-farty-gedrag van de cameraman die wil scoren, maar ik kan mij ook vergissen natuurlijk.

Indien je het werk van 'huwelijksvideos' goed vindt, dan spreek je toch gewoon af en ga je toch gewoon met hun in zee...klaar is kees.
Waarom dan vragen om meerdere suggesties?





Sylvester

 Meld misbruik20-12-2013 16:42:39




Gunther

 Meld misbruik21-12-2013 14:44:47



Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info