Nu Online
Momenteel zijn er 165 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Honeymoon ?

  12-11-2013 21:52:45
Hallo iedereen,

Wij zijn aan het twijfelen waar we naartoe willen voor onze honeymoon.
We dachten aan Kreta, Cyprus, Corfu, Canarische eilanden,... Iemand ervaringen?
We zoeken voornamelijk een strandvakantie maar waar we ook eens een paar dagen wat dingen kunnen gaan bezichtigen.

Groetjes
Rebecca

Rebecca
23-8-2014
Meld misbruik



Reacties: 9 | Gelezen: 1783


Lentl
28-6-2014
 Meld misbruik12-11-2013 22:51:14

Wij zijn enkele jaren terug naar Kreta geweest, (Rethymnon), wat een hele mooie, leuke reis is geworden. We zijn 15 dagen geweest, hebben 4 dagen een wagen gehuurd en hebben zo een groot deel van het eiland verkend. Je hebt er heel mooie, romantische plakken, zoals in de films paradijslijk. Mochten jullie beslissen om naar Kreta te gaan, laat je het maar weten, dan laat ik je de te bezoeken streek weten. De Samariakloof hebben wij ook gedaan en is een echte aanrader

Succes in de zoektocht
x



Saar
7-9-2013
 Meld misbruik13-11-2013 7:39:07

Wij zijn op huwelijksreis geweest naar Gran Canaria. Mooi eiland, maar niet veel te beleven eigenlijk. Is echt voor strandvakantie, maar dat blijkt niet zo aan ons besteed.
Enkele jaren geleden zijn we naar Cyprus geweest. Fantastische reis beleefd. Mooi land met een rijke cultuur. Daar zouden we zeker nog eens terug naartoe gaan. We hebben er enkele uitstappen gedaan, waar het bezoek aan hoofdstad Nicosia de interessantste was. (verdeelde hoofdstad, helft Grieks, helft Turks) Wij hadden toen een hotel in Paphos.



Kim
19-7-2014
 Meld misbruik13-11-2013 10:26:33

Wij zijn naar Corfu geweest eind augustus (daar heeft mijn vriend mij onverwacht ten huwelijk gevraagd!), wel een aanrader. Wij zijn een week geweest. Voor ons was het eigenlijk te kort, want wij combineren graag activiteiten met een strandvakantie, dus we hebben niet alles kunnen doen. (Dus voor jullie is het ideaal) We hebben ook een dag een brommertje gehuurd en aangezien Corfu vrij klein is, is dit de ideale manier om het eiland te verkennen :).
Alle dagen mooi weer, goedkoop eten, .. Was echt een prachtige vakantie!



Filip&Lien
10-8-2013
 Meld misbruik13-11-2013 13:37:43

Wij zijn in augustus op huwelijksreis naar Kos geweest.
Wat een zalig weer! We zijn 11dagen weggeweest, waarvan we 3 dagen een scooter hebben gehuurd. Daarmee hebben we het hele eiland bezocht. Was echt wel de moeite vond ik.
De andere dagen hebben we aan het zwembad / strand gelegen.
Vind het zeker en vast een aanrader!



Selina

 Meld misbruik13-11-2013 15:12:22

Goede tips op http://www.vip-selection.be/ of www.pegase.be

Vergeet ook Andalusië niet : heel veel cultuur dat je kan combineren met Marbella of Benalmadena.



stephanie
26-4-2014
 Meld misbruik13-11-2013 15:26:55

Rhodos is ook mooi, je hebt er strand en je kan er dingen bezichtigen.



Ine
28-6-2014
 Meld misbruik14-11-2013 11:23:53

Canarische eilanden is prachtig !

En even tegenspreken Gran Canarie is geweldig !!!!
Ik heb daar geen min op het strand gelegen , auto huren en hup vanalles gaan bezichtigen :) Wij zijn geen strandliggers want dan zou je beter naar de dominicaanse repulbiek gaan ofz, niet? Of een cruisse maken ook heel leuk !
Wij hebben dat dit jaar gedaan een cruisse (was niet echt 100% ons ding) omdat je moet wachten tot je aan meert maar je ziet wel veel en hebt toch je rust.
Wij hadden dit geboekt met groupon dus heel voordelig en toch betrouwbaar en alle luxe ..



Rebecca
23-8-2014
 Meld misbruik14-11-2013 22:22:57

We zijn ondertussen toch aan het denken aan de Dominicaanse republiek. Ik hoor er alleen maar positieve dingen over.



Sarah
26-4-2014
 Meld misbruik15-11-2013 12:51:58

Hoi,

Corfu is zeker een aanrader! wij zijn daar vorig jaar geweest.
Zeer mooi!
een tip voor hotel: atlantica grand mediterraneo resort
Ideaal als trouwreis - is een adults only hotel.. zalig genieten van mekaar dus!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums