Nu Online
Momenteel zijn er 60 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Reisbureau

  12-11-2013 19:06:46
Hallo,

Wij hebben ondertussen beslist dat we in juli 2014 op huwelijksreis gaan naar Zanzibar.
Voorlopig hebben we hotel 'Diamonds Dream of Zanzibar' bij Jetair gekozen. Nu hebben we ondervonden dat de prijzen nogal kunnen verschillen. Sommige reisbureaus geven geen korting, anderen 3 of zelfs 5%. Op een 5000euro, kan dit toch wel wat schelen.
Heeft er iemand nog tips voor reisbureaus (regio Antwerpen) waar we best eens prijs opvragen? Of voor goede hotels in Zanzibar.

Groetjes,
Ivan & Sofie

Ivan
28-6-2014
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 969


Tiffany
27-6-2014
 Meld misbruik12-11-2013 21:32:22

Enige tip die ik kan geven boek los van de reisbureaus! Wij waren gaan kijken voor onze reis naar Bali en prijzen varieerden van 7000€ tot 4000€ en nu betaal ik er slechts 2500€ voor ;)



Marijke
4-10-2014
 Meld misbruik12-11-2013 22:11:07

Ik zou het ook gewoon zelf boeken, zonder reisbureau. Wij zijn vorig jaar naar de Seychellen gegaan en alles zelf geboekt. Veel goedkoper! En dan nog moet je de verschillende sites: booking.com, agoda.com, etc vergelijken en ben ervan overtuigd dat je een goede prijs vindt! Probeer het gewoon eens :)



Dorothy
15-3-2014
 Meld misbruik13-11-2013 13:38:09

Antwerpen is ook niet zover van NL
Heb je daar al eens gecheckt wat je moet betalen ?
In de zomer hadden we in B en in NL gevraagd voor prijs, het verschil was maar liefst 853€ en een upgrade van kamer !!!! Dus hadden we dezelfde kamer gekozen, had het nog veel meer geweest !



Stéphanie
21-6-2014
 Meld misbruik11-12-2013 23:25:43

Je kan ook eens een kijkje nemen om Sunjets.be. Zanzibar is ook bij ons een van de mogelijkheden en als je de prijzen vergelijkt is er zelfs tussen Jetair en Sunjets al een verschil. Uiteindelijk is het verschil dat je bij Sunjets online of telefonisch boekt, maar eens je op de luchthaven bent en ter plaatse heb je exact dezelfde service als de klanten van Jetair. Ik volg het nog even verder mee op.



Ivan
28-6-2014
 Meld misbruik12-12-2013 14:21:25

Alvast bedankt voor de tips. We boeken onze reizen meestal online via sunjets. Maar deze biedt het hotel dat we gekozen hadden niet aan. We hebben nu een reisbureau in Antwerpen gevonden dat 5% korting geeft op de prijs van jetair. Dus we hebben onze reis daar geboekt. Met vroegboekbeorting, stuntprijs en de 5% komen we in totaal op ongeveer 1500euro korting.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums