Nu Online
Momenteel zijn er 141 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Type kostuum gezocht

  4-11-2013 9:32:00
Heeft iemand gisteren naar So You Think You Can Dance?

Ik ben volledig weg van het kostuum dat de presentator Dennis aanhad. Een blauw kostuum met een smalle zwarte das. Heel casual maar toch gekleed. Vriend vond het ook heel mooi alleen te fel van kleur maar voor de rest perfect. Weet iemand waar we zeker zo iets vinden?

Regio Oost-Vlaanderen

Britt
29-8-2014
Meld misbruik



Reacties: 8 | Gelezen: 1060


Katja
1-2-2014
 Meld misbruik4-11-2013 11:30:37

Sowieso kan je bij Café Costume zoiets laten maken.



Veva
28-9-2013
 Meld misbruik4-11-2013 17:47:29

Hahahaha :-) Mijn man keek gisteren met een half oog mee en hij zei ook dat hij het kostuum super schoon vond :-)



Sofie
6-6-2014
 Meld misbruik4-11-2013 19:12:24

Mijn aanstaande wil ook graag in zo'n blauw kostuum trouwen. Hij had het eerder al bij Jeroen Meus gezien. Maar zo'n blauw vind ik te fel en te opvallend, denk dat je zo'n kleur niet snel nog zal dragen...



Wendy
23-8-2014
 Meld misbruik4-11-2013 20:41:15

Haha zo grappig had er ook zitten naar kijken, naar het kostuum. :)



fenna
18-10-2014
 Meld misbruik5-11-2013 19:43:41

Suit supply! Check hun website maar even.



Britt
29-8-2014
 Meld misbruik6-11-2013 8:22:58

Ik heb al zitten zoeken naar een foto van ervan maar niet gevonden. Ik zou dit graag bijhouden.

Heeft er iemand tot het einde gekeken of het opgenomen, meestal staat er op het einde bij door wie ze gekleed zijn.



Giovanni

 Meld misbruik6-11-2013 11:48:03

Uiteraard hebben wij dit ook. Dat van Dennis is een 'Electric Blue' van topkwaliteit, zijnde 120s. Geef gerust een seintje.



Ans
12-7-2014
 Meld misbruik14-2-2014 10:56:54

Hoi,
Mijn vriend heeft zo een felblauw kostuum gekocht...maar nu ben ik er niet zo blij mee ;)
Ik vind het een heel leuk kleur, maar iets te speciaal voor een trouw. Daarnaast had ik voor de suite grijze kostuums met oudroze dassen en voor de bruidsmeisjes oudroze kleedjes voor ogen. Past dat volgens jullie samen? Ik vind van niet, maar ik hoor van velen dat de bruidegom los staat van de suite.. wat vinden jullie?


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Mannenmode nodig?
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
De Maeyer Ceremoniekostuums Verhuur kostuums voor heren en bruidsjonkers in Sint-niklaas
Wij verhuren kostuums voor elke gelegeheid. U heeft keuze uit Jacquets, Smokings en kostuums in verschillende kleuren (zwart, grijs, grijs met een streep) NIEUW BLAUWE KOSTUUMS Wij hebben ook Jacquets en blauwe kostuums voor bruidsjonkers Meer info