Nu Online
Momenteel zijn er 126 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Prijs videograaf

  9-10-2013 9:01:16
Dag allen,

normaal gezien hadden we gedacht om mijn oom ons huwelijk te laten filmen maar dat blijkt niet meer te lukken. En dus zijn we op zoek naar een videograaf. We hebben er al één op het oog maar mijn vraag is vooral: hoeveel kost zoiets van 's ochtends (9u ongeveer) tot na de openingsdans?

Alvast bedankt!

Severien
18-7-2014
Meld misbruik



Reacties: 14 | Gelezen: 2046


Jessica
27-12-2014
 Meld misbruik9-10-2013 9:56:24

Kijkt eens bij JDesign. Zij zijn prijs/kwaliteit heel goed. De prijs ligt rond de 800 euro en ze komen met twee.




Sarah
19-7-2014
 Meld misbruik9-10-2013 10:42:52

Wij hebben Kurt Vermylen.. Wij betalen 550euro van 's morgens tot en met 1uur à 2uur na den openingsdans...



Dorien
22-2-2014
 Meld misbruik9-10-2013 11:55:15

Wij hebben via via iemand gevonden; hij filmt vanaf de plechtigheid op het gemeentehuis tot na de openingsdans. Ze zijn met z'n tweetjes en dit gaat op zo'n 300 € komen.



kathleen
9-8-2014
 Meld misbruik9-10-2013 12:56:16

wij hebben ook Kurt vermeylen



Lentl
28-6-2014
 Meld misbruik9-10-2013 13:25:51

Wij hebben videochel, komt vanaf de buidegom aankomt (9 uur) tot 1 uur na de openingsdans. In principe 250 Euro, maar omdat wijver van hem wonen nog 50 euro transportkost. Hij vraagt wel om kleinigheid drank en eten voor hem te voorzien, bij ons zal hj de menu van feest gewoon mee eten. Ook zal hij voor marryoke clip zorgen

x



Jarne

 Meld misbruik9-10-2013 14:29:06

Probleem is dat, 'gewoon eventjes filmen', inderdaad zo makkelijk is geworden als gevolg van alle automatische functies op een camera, dat er nu een legioen van wannabe videografen opstaat, dat onder de duiven van de professionele jongens aan het schieten is.

Op zich is het natuurlijk geen probleem als iemand probeert de markt binnen te
komen door laag in te zetten qua prijs, maar het wordt minder als dat mogelijk
wordt gemaakt omdat die persoon zich wel uitgeeft als bedrijf, maar zich niet
zo gedraagt (niet/slecht verzekerd, geen belasting afdragen, geen ondernemingsnummer, etc) .. Zo verzieken ze de markt voor de mensen die wel
voor hun brood afhankelijk zijn van hun bedrijf. Om dan nog maar te zwijgen over het resultaat én aflevering?

Een cameraman / fotograaf legt dé herinneringen van jullie dag vast ... denk daarom écht twee keer na alvorens een té goedkope cameraman / fotograaf te kiezen.

Vond dit toepasselijk, vandaar mijn reactie.

Jarne
JDesign



joyce
26-10-2013
 Meld misbruik9-10-2013 16:54:48

wij hebben :
Image Report
Luc Adriaens
Stevoortse kiezel 69
3511 Kuringen - Hasselt
En tot nu toe heel goed verlopen van afpsraken trouwen binnen 16 dagen en 7 uurtjes
prijs 700€ en vind ik prijs/kwaliteit wel zijn geld waard hebben eerste gesprek stuk of 5 dvd b's van zijn werk gezien dus je weet hoe en wat.



Wendy
22-8-2014
 Meld misbruik9-10-2013 21:19:17

Wij zouden ook graag de burgerlijke en kerkelijke trouw laten filmen. Helaas zitten we al aan ons budget... :-( Ik hoop dat we nog wat kunnen sparen en toch iemand kunnen laten filmen.



WWW.DISCOVIDEO.BE

 Meld misbruik9-10-2013 23:12:17

Ook ik bied videoreportages aan:
http://www.discovideo.be/portfolio/

grtz



WWW.DISCOVIDEO.BE

 Meld misbruik9-10-2013 23:16:25

De vraag is of er op deze site nog verdere reclame mag gemaakt worden voor deze zwartwerkers.
Volgens de gebruiksvoorwaarden van deze site zijn deze berichten zeker niet welkom.



Roeland

 Meld misbruik10-10-2013 14:13:00

Ik doe geen videoreportages, maar volg dit topic met enige ongerustheid omdat dezelfde trend onder fotografen al langer een probleem is: de prijs die als "norm" gehanteerd wordt door veel koppels (waar ik hen overigens zeker in begrijp, dus dit is geen verwijt), is duidelijk geen prijs meer die door eerlijke professionals kan gehanteerd worden.

De genoemde prijzen hierboven doen me achterover vallen van verontwaardiging: minder dan 500€ voor een hele dag videoreportage? Zelfs zonder nabewerking (wat voor een fotoreportage al langer duurt dan de reportage zelf, laat staan bij video) is dat een uurloon van pakweg 10 tot 20€ per uur? Dat dekt zelfs de afschrijving van het materiaal niet??? BTW? Verzekering?

Nogmaals, ik begrijp het standpunt van de koppels wel: het budget is een belangrijke factor uiteraard. Alleen jammer dat op een forum zoals hier geen duidelijk onderscheid zichtbaar is tussen "eerlijke professional" of "zwartwerkende amateur". Net daardoor krijgt de klant een volkomen verkeerd beeld van wat normale en abnormale prijzen zijn.

Maar zoals ik al zei: ik reageer eigenlijk off topic dus bij deze: veel succes met de zoektocht, maar hou er toch rekening mee dat een amateur "filmpjesmaker" en een professionele videograaf niet hetzelfde is. Anders gezegd: je krijgt vaak waar je voor betaalt...

Roeland Van de Velde
---



CAMERAWORKS

 Meld misbruik11-10-2013 15:32:25




Manuella
27-7-2013
 Meld misbruik12-10-2013 12:24:56

Wij hebben ook JDesign gehad en zijn super tevreden, heel aangename en subtiele mensen en het belangrijkste: een super resultaat! En de richtprijs voor wat jij zou willen is reeds door Jessica gezegd in de eerste reactie .



georgie
14-9-2013
 Meld misbruik13-10-2013 10:47:42

Wij hadden vorige maand Freddy Van de Cauter als videograaf. Wij vonden hem via de zoekrobot van deze site . Met zoveel positieve reacties over hem kon het niet anders dan hij goed zou zijn. Wij zijn super tevreden. Prachtige DVD vorige week gekregen. Vlotte aangename man, zeer bedrijvig en zeker gemotiveerd. Wij betaalden minder dan 500 euro voor opnames vanaf 8.45 uur tot 2 uur 's nachts. Hebben hem wel 9 maand op voorhand gereserveerd

Veel succes met je zoektocht en voorbereidingen.

Groetjes

Georgie


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info