Nu Online
Momenteel zijn er 76 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Kostuums suite huren waar?

  11-12-2006 10:00:51
Bruidjes, hebben jullie ervaring met de volgende verhuurwinkels: Devos in Lennik of Labaere in Zottegem? We zouden namelijk binnenkort gaan kijken voor de kostuums voor de mannen in de suite, maar ik twijfel nog naar wel winkel we zouden gaan. Bedankt alvast voor de reacties.
We zoeken in regio oost-vlaanderen. Groetjes, Carmen

carmen
28-7-2007
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 457


Veroniek

 Meld misbruik11-12-2006 12:45:16

Dag Carmen

Mijn schoonbroer heeft voor de mannen uit de suite zaken gehuurd in Labaere (Zottegem). Alles was tiptop in orde. Mijn verloofde zag er enorm mooi uit en het zat hem echt goed.

Eerst gaan ze met alle mannen gaan kijken, passen ze en ze passen de kostuums aan... Dan mogen ze ze wat later gaan ophalen en moet er eerst nog eens gepast worden. Ik was niet mee naar de winkel, maar ze waren tevreden over de klantvriendelijkheid.

Met de andere winkel heb ik geen ervaring!

Veel succes!
Veroniek
20 07 2007



carmen
28-7-2007
 Meld misbruik11-12-2006 13:26:18

Veroniek, alvast bedankt voor je reactie, ik hoop dat er nog een paar volgen... :-)



Lies
7-7-2007
 Meld misbruik11-12-2006 18:50:39

Dag Carmen,

We zijn al voor verschillende gelegenheden kleren gaan kopen en huren bij Labaere en waren daar altijd heel tevreden. De keuze is groot en de prijzen vallen goed mee. Je kan altijd eens een kijkje nemen op hun website anders ...
Mijn aanstaande twijfelt tussen dezelfde twee winkels :-) maar denk dat het Labaere wordt, want Zottegem is nu eenmaal iets dichterbij ...

Veel succes!
Lies



carmen
28-7-2007
 Meld misbruik12-12-2006 8:46:22

Lies, thanks voor de reactie. Ik heb ondertussen al eens op hun website gekeken, zijn het enkel de kostuums die daarop staan die verkrijgbaar zijn of zijn er nog veel meer? Waarschijnlijk wel aangezien je zegt dat er veel keuze is.... Groetjes



Lies
7-7-2007
 Meld misbruik13-12-2006 19:14:44

Hallo,

Ik dacht dat er wel meer keuze was dan wat er op de site staat (qua kleur en zo) maar heel zeker ben ik het niet. Je kan ook altijd eens bellen?

Groetjes
Lies
070707


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...