Nu Online
Momenteel zijn er 213 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

kinder patroon

  5-12-2006 12:36:01
kan iemand mij helpen ik ben op zoek naar kleding patroon voor suite meisje van 10 jaar maar ze heeft al maat 176 ,bedankt

fabienne
7-7-2007
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 470


Sandra
22-9-2007
 Meld misbruik5-12-2006 13:50:27

Hoi Fabienne

Misschien kan je iets leuks vinden op www.naaipatronen.nl

Groetjes

Sandra
22/09/2007



Veroniek

 Meld misbruik5-12-2006 14:26:29

Hoi Fabienne

In de bib hebben ze ook boekjes met naaipatronen, wat je mag uitlenen... Nu komt de feestmaand eraan en zal er wel wat feestkledij instaan... Normaal hebben ze in de bib ook nog de oudere edities liggen.

Veel succes nog!

Groetjes
Veroniek
20 07 2007



Franciska
28-7-2007
 Meld misbruik5-12-2006 16:23:34

Of koop een Knippie magazine. Zelfmaakmode voor kindjes. Nu met de feestdagen zal er wel feestkleding instaan. Of Knip mode, daar staat met de feestdagen meestal ook wel iets voor kinderen in.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...