Nu Online
Momenteel zijn er 166 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

kostuum bruidegom gescheurd en geen reactie van de winkel

  15-4-2013 11:21:22
Hoi Allemaal,

Ik wil toch graag even vragen wat jullie hiervan vinden.
We zijn vorige week getrouwd en alles is mooi verlopen.
Ik kocht mijn kleed bij het bruidsparadijs en daarom mijn man zijn kostuum ook daar.
Het kostuum op zich kostte al meer dan 1200 euro, zonder schoenen, hemd, das, ... Dus toch niet goedkoop hé. De bedoeling was om het nadien nog kunnen verder te drage, op feestjes.
Maar op onze trouw zelf was zijn kostuum al gescheurd op verschillende plaatsen op de stiknaad.
Mijn man is geen danser, dus heeft na de openingsdans ook gewoon bij familie en vrienden gestaan, toch is de broek op verschillende naden gescheurd. Je kan hem echt niet meer aandoen.
Ik stuur hiervoor een mailtje naar het bruidsparadijs. Zelfs daar reageren ze niet op. Ze hebben hun geld gehad en blijkbaar tel je nu niet meer voor hen.
Ik ben zwaar teleurgesteld, want 1200 zo maar om weg te gooien en zelfs geen reactie van hen.
Wat vinden jullie hiervan?
Groetjes
Noëlla

noella
6-4-2013
Meld misbruik



Reacties: 13 | Gelezen: 1911


Eve
4-5-2013
 Meld misbruik15-4-2013 11:34:07

Amaai, ik zou het er niet bij laten hoor... Kun je niets eens tot daar gaan en dan kostuum meenemen om het te tonen! Ik zou toch een compensatie willen.

Kortom: Je niet laten doen meid, jullie betaalden genoeg!

x



nicole
10-8-2013
 Meld misbruik15-4-2013 11:35:36

Hallo Noella,

Ik zou toch met het kostuum naar de winkel gaan en laat het zien dat het op de naden los gekomen is.
Ik zou dat niet zo laten.

groetjes,Nicole



Jessica
27-12-2014
 Meld misbruik15-4-2013 11:54:48

Naar de winkel gaan en luid en duidelijk praten zodat alle klanten het horen. Laat je niet doen! Via email werkt het nooit, je moet naar de winkel gaan. Zet er druk op en het beste is dat je gaat wanneer het lekker druk is in de winkel.

Een beetje dreigen kan ook geen kwaad. En heel belangrijk hierbij is dat je rustig moet blijven praten en gecontroleerd.



Tineke
11-5-2013
 Meld misbruik15-4-2013 12:08:57

Zelfs bij een kostuum van € 300 of € 400 is dit onaanvaardbaar! Het kost allemaal geld genoeg! Ik zou inderdaad teruggaan naar de winkel: over de telefoon of per mail kunnen ze je gemakkelijk afschepen of negeren, maar daar moeten ze je te woord staan! En zoals Jessica zegt: ga op een moment waarop het vrij druk is daar, dat geeft meteen geen goede indruk voor de klanten in de winkel. Eis dat ze dit in orde brengen! En neem zeker je kassaticket mee, zodat je kan bewijzen dat je het nog niet lang geleden gekocht hebt.



Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik15-4-2013 12:19:19

Proficiat allereerst!
Ik zou er ook mee terug gaan, op een druk moment en idd luid praten tegen de verkoopster in kwestie :-)! Dreig maar met een klacht of pers, tzal snel in orde komen dan :-).
Seg, zo een duur kostuum, dat KAN niet e...moeten ze iets aan doen!!
Succes in elk geval!

groetjes
Sandra



Marieke
18-5-2013
 Meld misbruik15-4-2013 12:19:40

Hier niet bij laten. Geen enkele winkel zou dit mogen zo laten.

Zéker niet afgeven en desnoods een aangetekende brief sturen.
Dit kan écht niet.



noella
6-4-2013
 Meld misbruik15-4-2013 12:35:12

ja,
jullie hebben misschien wel gelijk. Ik zal er eens langsgaan. Is nu niet meteen bij de deur voor mij, 1.5 uur rijden, dus ben verplicht op een drukke zaterdag langs te gaan.
Straks even de agenda bekijken of het deze week lukt.
Ik zal jullie op de hoogte houden wat ze ginder zeggen
groetjes en merci voor de reacties



Lieve
1-9-2006
 Meld misbruik15-4-2013 13:00:15

Bij ons was dat ook zo, met een heel duur merkkostuum. Mijn man was in alle staten. Jammer genoeg zag hij het niet zitten om terug te gaan naar de winkel...

Veel geld in het water.



Liesbeth
22-6-2013
 Meld misbruik15-4-2013 15:01:43

oei, das minder,
Zeer zeker met kostuum en afgedrukte mail naar daar gaan en luidkeels reklameren, goed dat ik dit weet want mijn bruidegom heeft daar ook zijn kostuum gekocht, dus extra aandacht aan de naden.
U niet laten afschepen, zijn duur dus verwacht je ook service en kwaliteit.




Ann
24-1-2014
 Meld misbruik15-4-2013 19:47:25

mis een knopje "vind ik niet leuk!"

bruidsparadijs = fabriek!!!



Stéphanie
1-6-2013
 Meld misbruik15-4-2013 22:14:47

Ik word al kwaad als ik het lees. Niet toelaten!!! Klagen!



Brigitte

 Meld misbruik16-4-2013 8:23:19

dat is wel heel veel geld voor een kostuum , je hoort dit regelmatig , dat dure aankoop daarvoor niet altijd goede aankoop is .
Vind dit heel jammer voor jullie
mijn man draagt nooit een kostuum , ondertussen heeft hij er 1 dat hij heeft moeten aankopen voor een speciale gelegenheid .
Hij heeft dit gekocht bij " we " in Antwerpen , fantastische kwaliteit , heeft maar 200 euro gekost . Nu ja , wat jullie probleem betreft , zeker mee terug gaan , maar eerst nog even terug een telefoontje naar de winkel, blijven ze vriendelijk , blijf jij ook beleefd
maar kordaat maak er niet te veel woorden aan vuil .
Doen ze boertig dan dreig je zeker ook dat je het hier niet bij laat en verdere stappen ondergaat via de consumentdienst of dat je zeker " negatieve " reclame zal maken door hierover een artikel in de krant te plaatsen . Dus dat ze kunnen kiezen , ofwel behandelen ze jullie correct en verhelpen ze het probleem , het is tenslotte niet jullie fout dat dit gebeurd is ofwel wordt er een artikel in de krant hierover gezet of stuur je een aangetekend schrijven ( door een advocaat, ken je zo niemand die je daar mee kan helpen ? )
op je strepen staan meisje ! het is voor iedereen crisis .



noella
6-4-2013
 Meld misbruik20-4-2013 12:32:44

Hoi allemaal,

Zoals beloofd even een update.
Ik ben vandaag gebeld door de stylist. Blijkbaar was hij op vakantie en daarom geen reactie gekregen.
Hij gaat nu samen met ons op zoek naar een oplossing. Ik heb net foto's moeten doorsturen naar hem, zodat ik niet eens snel snel over en weer moet naar Antwerpen.

Ik houd jullie allemaal op de hoogte, en misschien heb ik me wel druk gemaakt om niets en te weinig geduld gehad voor een reactie

Groetjes
Noëlla


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Mannenmode nodig?
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
De Maeyer Ceremoniekostuums Verhuur kostuums voor heren en bruidsjonkers in Sint-niklaas
Wij verhuren kostuums voor elke gelegeheid. U heeft keuze uit Jacquets, Smokings en kostuums in verschillende kleuren (zwart, grijs, grijs met een streep) NIEUW BLAUWE KOSTUUMS Wij hebben ook Jacquets en blauwe kostuums voor bruidsjonkers Meer info