Nu Online
Momenteel zijn er 209 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

huwelijks DVD

  9-11-2006 9:44:37
Dames,zijn jullie nog op zoek naar een betaalbare pro? zoek niet verder en mail me,
10jaar ervaring.
filip.degezelle@pandora.be

FILIP

Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 1769


Caroline
7-7-2007
 Meld misbruik9-11-2006 10:52:39

Sorry Filip, maar ik word jouw opdringerigheid zo stilletjesaan beu! Een forum is geen reclameblok!
Caroline



A
8-9-2007
 Meld misbruik9-11-2006 10:56:26

Ik kan mij alleen maar bij Caroline aansluiten! Vooral anti-reclame die je maakt hoor!

Astrid
08.09.2007



FILIP

 Meld misbruik9-11-2006 11:57:39

Beste caroline ik weet niet wie u bent maar mag ik u erop wijzen
dat ik wel degelijk betaal en ingelogd ben op wij trouwen.
ok ik geef grif toe dat het forum daar niet voordiend, maar andere nietbetalende mensen doen het ook al dan niet verkapt.



Lieve
1-9-2006
 Meld misbruik9-11-2006 12:07:29

Ik sluit mij aan bij de andere dames.

Filip, dit forum is niet bestemd voor sluikreclame, het betalende gedeelte staat helemaal los van dit forum, waar bruidjes en bruidegoms elkaar goede raad geven. Dit berichtje is hier al veel te vaak gepost de laatste weken. Dat je ingaat op de vraag naar een videograaf tot daar aan toe, maar dat je systematisch spam op het forum zit, is een andere zaak.

En wat die anderen betreft... Als iedereen in het water springt, spring jij er dan achter?

Lieve



ellen
18-5-2007
 Meld misbruik9-11-2006 17:20:39

ben het hier al helemaal mee eens. had op dezelfde advertentie maar dan een andere datum ook al zoiets gezet dat dit forum niet voor reclame bedoeld is. het feit dat je het tien duizend keer op zo'n site moet zetten toont wel weer aan hoe druk je het juist NIET hebt!!



Nathalie
8-9-2006
 Meld misbruik10-11-2006 19:31:03

Ik word echt een beetje moe van dit soort reclameberichten...!! Sluit me dus ook aan bij alle andere reacties.

Nathalie
getrouwd op 08-09-06


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...