Nu Online
Momenteel zijn er 170 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

waar leuke en goedkope bruidsmeisjeskleren vinden?

  5-11-2006 22:19:18
Hallo,

Mijn zus en mijn beste vriendin zullen mijn 2 bruidsmeisjes zijn. Ik ben voor hen op zoek naar een leuk maar niet te duur kleed? Iemand enig idee waar dit te vinden? Ik weet dat er nu met de eindejaarsperiode leuke kleren te vinden zijn, maar in welke winkels zoal? Alvast bedankt!
Hannah

Hannah
7-7-2007
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 511


Lieve
1-9-2006
 Meld misbruik6-11-2006 12:23:31

Hey,

ik zou met de feestperiode eens naar H&M gaan kijken. 't Zijn geen dingen die je jaren gaat dragen, maar ik vind dat ze daar elk jaar toch mooie, betaalbare feestkledij hebben.

Groetjes,
Lieve



Nathalie
8-9-2006
 Meld misbruik6-11-2006 19:37:42

Wij zijn voor ons bruidsmeisje geslaagd bij Villa Happ. Wij hielden zelf niet zo van dat officiele zeg maar, we vonden het belangrijker dat ze de kleren daarna ook nog aankon, maar dat de kleren toch feestelijk waren. En daar zijn we in een keer geslaagd.

Groetjes
Nathalie
getrouwd op 08-09-06



natascha
28-7-2007
 Meld misbruik7-11-2006 13:40:23

Hallo,
Ik trouw volgend jaar ook en ben net een kinderboetiek gestart. Ik ga mijn bruidskindjes in het merk Jil en Sil kleden. Dat is een betaalbaar, Nederlands merk dat echt feestelijk en toch speels en sportief is. Filou en Friends heeft in hun zomercollectie ook altijd wat feestelijkere kledij. Daar moet je wel vroeg bij zijn om de juiste maten nog te vinden. De zomercollectie van Filou en Friends ligt vanaf half december in de winkels.

Groetjes, Natascha
Kinderboetiek Donata, Gistel


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...