Nu Online
Momenteel zijn er 137 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Wie behoort er eigenlijk tot de suite? Wat wordt er van hen verwacht?

  9-2-2013 23:31:20
Ik ben nog helemaal 'groen' en vraag me dus af wie er eigenlijk tot de suite behoort.

Ligt dat vast of bepaal je dat zelf?

Vroeger werd er van de suite per koppen een foto gemaakt aan de kerk; ik denk dat dit ondertussen verleden tijd is.

Wat wordt er van de suite verwacht? Wat moeten ze precies doen?

Kleden zij zich gelijkaardig; bijvoorbeeld de vrouwen in hetzelfde genre en de mannen in gelijke kostuums? (Ik vind dit eigenlijk wel moeilijk om te vragen van de mensen...).

Bedankt voor de hulp.

Lieve

Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 934


tinne
13-9-2013
 Meld misbruik10-2-2013 0:09:18

Voor de suite is da normaal grootouders, ouders, broers/zussen, getuigen met partner, bruidsmeisjes
Onze bruidsmeisjes en mijn getuige krijgen een jurk van dezelfde stof, maar andere modellen.Mannen krijgen wss corsage. Bij de trouw van mijn schoonbroer werd er een foto van elk koppel gemaakt bij hun aan de voordeur voor ze naar het gemeentehuis gingen. Wat ze bij ons moeten doen is eerst en vooral gewoon aanwezig zijn. mijn bruidsmeisjes lezen voor in de ceremonie. Onze mama's ook Zijn getuige bewaakt de ringen. Mijn getuige speecht wss op ons feest. Bruidsmeisjes houden ook mijn spulletjes bij.
Groetjes en nog veel planplezier!



krista
9-8-2013
 Meld misbruik10-2-2013 8:43:30

Wat ik versta onder de suite is onze ouders, mijn ventje z'n broers en z'n schoonzus. Onze getuigen (zijn allemaal nog vrijgezel) en onze kinderen.
Volgens mij behoren de belangrijkste mensen uit uw leven bij de suite zodoende dat deze mensen toch ook een beetje in de belangstelling worden gezet.. Dat zij na het bruidskoppel de volgende mensen in rang zijn..
Verwoord ik mij een beetje goed?
Wij laten iedereen vrij in kledingkeuze..
Mijn getuigen (mijn 2 beste vriendinnen) dragen dus nooit rokjes of kleedjes dus verwacht ik hun op de dag van mijn trouw ook niet in een kleedje maar denk ik dat ze gaan komen in n mooie lange broek..
Wat ik van mijn getuigen verwacht (en zij zien dit ook zo) is dat ze mee op kleedjesjacht zijn geweest. Dat ik er met al mijn gezaag :-) over de trouw terecht kan.
Dat ze op het avondfeest mee voor de kleine details zorgen. Dat ze mss mee helpen aan de zaalversiering. Er gewoon zijn (ook bij de voorbereidingen) om het allemaal leuk te maken..en te genieten. Getuigen nemen de kleine maar oh zo belangrijke dingen soms van een bruidspaar over.
Ik hoop dat je wat aan mijn uitleg hebt ;-)
Mss dat andere bruidjes in spe het anders zien..
Groetjes, Krista



Tiny
12-7-2014
 Meld misbruik10-2-2013 10:07:13

Bij ons word dit , onze ouders , onze zussen en broers met hun partners , en de grootouders. Onze getuigen van mij is dit mn zus en van mn man zijn broer.

Bij ons mogen de vrouwen aandoen wat zei zelf willen, zolang ze maar niet in de zelfde kleur zijn allemaal verschillend. De mannen zullen een corsage dragen en dezelfde kostuum die ze zullen huren samen , behalve mn man die word in een ander pak gestopt en word deze aangekocht.



kelly
13-7-2013
 Meld misbruik10-2-2013 12:30:09

bij ons is dit, ouder, broers zussen met partner, grootouders, getuigen en onze meter en peter. de kinderen van mijn broer en zus zijn bruidskindjes.

de vrouwen mogen bij ons ook aandoen wat ze zelf willen en de mannen zijn in kostuum met een corsage.

de fotos wat van hun wordt genomen zal waarschijnlijk bij mijn ouders in de tuin gebeuren.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...