Nu Online
Momenteel zijn er 179 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Archetipo - Wilvorst lange jas kostuum

  22-1-2013 11:23:08
Beste,

Mijn echtgenoot to be heeft zijn zinnen gezet op de lange jassenkostuums van Archetipo. Machtig mooi maar een duur prijskaartje. Ook Wilvorst maakt deze kostuums met dessin in de jas...Alleen erg moeilijk te vinden.

wie oh wie kan ons adresjes bezorgen waar we deze kunnen vinden aan een aanvaardbaar budget?

Annina
28-9-2013
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 1369


fabienne
14-6-2013
 Meld misbruik22-1-2013 11:32:55

ik dacht dat je die bij bruidsmode steven kan vinden grts



jana
15-6-2013
 Meld misbruik22-1-2013 11:36:40

Dag Annina,

Mijn hubby to be had dit zelfde probleem! Archetipo, maar vonden we veel te prijzig!
Hij had dan ook Wilvorst gekozen als mooi alternatief (gelijkaardig qua design).

Wij hebben zijn kostuum (Wilvorst) gekocht bij bruidshuis Conny (Maria-Aalter). Dit kwam op ongeveer 800 euro (jas, broek, hemd, gilet, das). Nog niet van de goedkoopste, maar ik wil dat hij ook zijn keuze kan dragen op onze dag.

Ik weet dat Jonovan (Roeselare) en Gentlemen (Izegem) deze ook verkopen!

groetjes,

Jana



Annina
28-9-2013
 Meld misbruik22-1-2013 11:38:18

Heel erg bedankt Jana voor deze tips. Mijn ventje is afkomstig van Roeselare dus ideaal!!



freyja
30-6-2012
 Meld misbruik22-1-2013 12:29:57

Mijn man had ook een kostuum van Tziacco (Wilvorst), afkomstig van bij bruidsmode Steven. Was prachtig :-)
Misschien wel handig om op voorhand eens te bellen, want ik weet niet of ze deze altijd binnen hebben. Toen wij gingen om te passen hadden we het geluk dat er juist eentje klaarhing voor een andere bruidegom, waar wij toen onze keuze op kunnen baseren hebben.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Mannenmode nodig?
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
De Maeyer Ceremoniekostuums Verhuur kostuums voor heren en bruidsjonkers in Sint-niklaas
Wij verhuren kostuums voor elke gelegeheid. U heeft keuze uit Jacquets, Smokings en kostuums in verschillende kleuren (zwart, grijs, grijs met een streep) NIEUW BLAUWE KOSTUUMS Wij hebben ook Jacquets en blauwe kostuums voor bruidsjonkers Meer info