Nu Online
Momenteel zijn er 155 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

de feestzaal

  20-1-2013 1:11:51
in oktober 2012 ben ik getrouwd en vond de fuif plaats in een clublokaal van een tennisclub. tot op heden hebben wij nog geen rekening van de hele avond ontvangen.op voorhand hebben we ook niets getekend, alles is mondeling en per mail afgesproken.geen voorschot of niets. de verantwoordelijke van de zaal is spoorloos verdwenen.geen antwoord op sms,telefoon of mail.ook zijn collega's van de tennisclub hebben geen contact meer met hem. wat kunnen wij doen om ons in te dekken(zodanig dat hij nadien niet de fout in ons schoenen kan schuiven)?en wanneer vervalt de betaling van de hele avond? mvg

linda
3-1-2013
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 1589


Sarra
15-4-2017
 Meld misbruik20-1-2013 1:18:02

Hey linda Gezien er niets schriftelijk is opgemaakt qua overeenkomst knn zij nt eens bewijzen dat jullie jullie feest daar heeft plaatsgevonden. Als je toch ingedekt wil zijn zou ik eens naar de wetswinkel gaan. Zij geven gratis juridisch advies. Grtjs



B.

 Meld misbruik20-1-2013 8:30:47

Per mail ... dan heb je toch iets op papier.



Mieke
27-4-2013
 Meld misbruik20-1-2013 10:02:42

Hey Linda,
Al je zegt dat er dingen per mail zijn afgesproken, heb je wel iets op papier.
Een mail is wel rechtsgeldig. Dus hierdoor kunnen jullie of zij bewijzen dat jullie bepaalde afspraken hadden.
Ik zou per mail nogmaals vragen om de factuur over te maken en ook vermelden wanneer je reeds contact hebt opgenomen zonder resultaat. Zo kunnen ze niet zeggen dat jullie geen moeite hebben gedaan. Voor de rest zou ik er niet meer op reageren.
Mocht je toch nog iets meer zekerheid willen, kun je inderdaad nog wat extra advies nemen zoals in de wetswinkel.
Groetjes



Sarra
15-4-2017
 Meld misbruik20-1-2013 12:21:53

Ahja inderdaad, had het niet goed gelezen. Mail is idd ook bewijs...



Nadia
5-10-2013
 Meld misbruik20-1-2013 12:32:03

yep, mail sturen zoals hierboven gezegd! maar daarin zet je dan best ook dat als ie niet reageert voor (bijvoorbeeld) 1 maart 2013 hij geen aanspraak meer kan maken op de betaling. Dan ben je helemaaal ingedekt!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...