Nu Online
Momenteel zijn er 259 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

iets anders dan een huwelijkskaars

  8-1-2013 20:50:06
Hey, wij zijn opzoek naar iets anders dan een huwelijkskaars. Heeft iemand een idee. Groetjes Inne

Inne
13-4-2013
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 1218


Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik8-1-2013 20:54:59

Dag Ine
Ik weet niet of je die huwelijkskaars zomaar kan vervangen. Volgens mij is dit in een kerkviering verplichte kost. Je kan natuurlijk wel een heel creatieve kaars kiezen die mooi aansluit in je thema.
Es checken bij de priester of dit kan.
Groetjes
Rebecca



Stéphanie
19-1-2013
 Meld misbruik8-1-2013 21:40:38

Een kaars zul je sowieso moeten aanschaffen, maar daarin kan je ook ver gaan als je wil. Zo is er deze website die ervoor gekend staan kaarsen te produceren met goud, diamant, disignerkaarsen, ... www.hautekiet.com (er hangt natuurlijk ook wel een prijskaartje aan vast). Wij hebben onze 'kaars' besteld via onze fotograaf. Het is een uitgeholde vierkante (blok) kaars met binnenin een lontje. Aan de buitenkant staan onze namen en de datum met foto.

Heel veel succes met jullie zoektocht naar een origineel alternatief.

groetjes



Stéphanie
19-1-2013
 Meld misbruik8-1-2013 21:41:37

*desingkaarsen



Ann
18-5-2013
 Meld misbruik8-1-2013 22:35:55

Een kaars is helemaal niet verplicht hoor :)
Tenzij je een erg conservatie priester hebt.

Wij kiezen voor een olielamp. Die kunnen we tenminste echt laten branden en blijft ook!



Joyce
11-5-2013
 Meld misbruik9-1-2013 8:49:48

Mijn schoonzus had ook een olielamp als huwelijkskaars. Ook de doopkaarsen van hun kinderen zijn olielampjes. Is wel mooi hoor en dat blijft idd ook voor altijd.
Ik dacht ook dat een kaars niet verplicht is, meestal hoort het er idd wel bij, maar dit kies je uiteindelijk nog altijd zelf.



Joke
13-4-2013
 Meld misbruik9-1-2013 12:48:45

Wij hebben ook een olielampje! Dit was geen enkel probleem voor de priester.
We hebben deze gehaald bij Timigrie, in Vladslo.
Groetjes


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...