Nu Online
Momenteel zijn er 40 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Iemand ervaring met familie ergens laten slapen wegens té grote afstand...

  18-11-2012 22:57:18
Mijn vraag is simpel... Ik woon in Tienen ( Vlaams Brabant ) maar ben oorspronkelijk van West-Vlaanderen... Nu vroeg ik mij af of het bij iemand ook zo gelopen is, en waar je dan uw familie liet overnachten? Bij ons thuis is uiteraard geen optie...

Keshia
13-7-2013
Meld misbruik



Reacties: 13 | Gelezen: 907


bianca
30-8-2013
 Meld misbruik18-11-2012 23:17:59

hey,mijn vriend zijn familie is van Meer, Brasschaat,Beerse,... afkomstig.
wij trouwen in poperinge( westvlaanderen). daar deze afstand toch 200km bedraagt, blijven ze allemaal slapen op een vakantiehoeve in dranouter.



Ann
14-9-2013
 Meld misbruik18-11-2012 23:25:50

Hey Keshia,
ik heb hier zelf geen ervaring mee, maar een goede vriendin van mij trouwt volgend jaar in west-vlaanderen terwijl haar vriend en zijn familie van het leuvense zijn.
Zij hebben een klein hotelletje afgehuurd vlakbij de feestzaal voor zijn familie, want het is toch wel ver. De andere gasten kunnen dan zelf beslissen of ze ook op hotel gaan of niet (wat wij uiteraard doen, dan kunnen we heel de nacht shaken!! )
Groetjes



Eva
13-9-2013
 Meld misbruik19-11-2012 6:02:47

De familie van mijn vriend woont op anderhalf uur rijden van de feestzaal, mijn familie op een uur. Er zijn veel hotels in de buurt dus beide families blijven overnachten.
We maken zelf een lijst op van de meest nabije hotels, en zetten deze dan op onze trouwsite zodat ook andere gasten een hotel in de buurt kunnen boeken. Als je met heel veel personen bent (bij ons is dit vanaf 50) krijg je van de meeste hotels wel korting.



Shana
3-8-2013
 Meld misbruik19-11-2012 7:17:46

Hoi,