Nu Online
Momenteel zijn er 75 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Videograaf gezocht.

  13-11-2012 21:59:46
Hey lieve medebruidjes,
Wij hebben lang getwijfeld om een videograaf te nemen ja of nee, en nu zouden we dit toch wel overwegen omdat dit nog altijd anders is dan enkel je fotoalbum.
Kent er iemand een goede videograaf regio West-Vlaanderen (Diksmuide-Ieper-Roeselare) en wat is de kostprijs van een videograaf?

Alle tips zijn meer dan welkom.
Alvast bedankt!

groetjes Evy :)

Evy
20-7-2013
Meld misbruik



Reacties: 9 | Gelezen: 1210


Jan
14-8-2014
 Meld misbruik13-11-2012 22:34:19




mieke
13-7-2013
 Meld misbruik13-11-2012 22:38:05

ik ben ook nog op zoek naar een videograaf.
had iemand gevonden maar die heeft afgezegd
groetjes



Liesbeth
29-6-2013
 Meld misbruik14-11-2012 9:08:09

Wij hebben Stefaan Vandelanotte van SV Videoproductions uit Tielt. Hij heeft vorig jaar de video gedaan van mijn broer zijn trouw en het was super. Zeker aan te raden.



Marieke
18-8-2012
 Meld misbruik14-11-2012 11:40:38

Hey Evy

Wij gingen het ook eerst niet doen en dat vooral uit budgetoverwegingen.
Wij hadden Videochel en hij is echt geweldig. Michel is bereid om vanuit Limburg te komen en is absoluut niet duur (informeer gerust je zult verrast zijn!)
Hij was te vroeg(!) en bleef tot een uur na de openingsdans. (zie vorige post met onze openingsdans). De lifemuziek uit de kerk werd met geweldige kwaliteit ook mee opgenomen door de speciale microfoon die hij bijhad. Als ook het avondfeest was mooi gefilmd met zijn extra belichting. Hij is dus goed voorzien :-)
Op de dag zelf hebben wij weinig van hem gemerkt, wat dan weer raar genoeg een heel goed teken is :-) En de video is super. Ik ben echt blij dat we er een hebben. Het zegt inderdaad veel meer dan foto's en brengt je nog eens helemaal in de sfeer...

Groetjes en succes
Marieke



charlotte

 Meld misbruik14-11-2012 13:06:07

Hey!

Een vriend van mij is twee jaar geleden afgestudeerd van het RITS en heeft al heel wat bagage opgedaan...

Hij maakt nu videoreportages voor huwelijken enzovoort.

Ik denk dat je moet zoeken op "made by gilles" (foto en film).

Succes



Ann
21-7-2012
 Meld misbruik14-11-2012 20:23:47

Wij hadden Jdes uit Gullegem!
Zeker en vast een aanrader.



Bianca

 Meld misbruik23-11-2012 20:07:51

Hallo

Kijk zeker naar onze site! Wij hebben veel arrangementen!

Groetjes
Bianca
www.stylemepretty.be



Gerard

 Meld misbruik1-2-2013 18:27:56




dunja

 Meld misbruik30-3-2013 13:53:29

Wij garanderen een professionele film die helemaal in jullie stijl gemaakt gaat worden.
De totale kosten hiervoor bedragen slechts incl. montage,(begin tijd bepalen jullie, en langer kan natuurlijk ook!)
De hele dag tot 18.00 uur komt op € 595,- (begin tijd bepalen jullie)
De hele dag tot 23.00 uur komt het totaal op € 795,-
Professioneel gefilmd & gemonteerd met jullie favoriete muziek!
Prijzen incl. BTW en alle kosten! (Dus geen verrassingen achteraf!)


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info