Nu Online
Momenteel zijn er 160 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Ceremonie meester en jurk passen

  6-8-2012 8:41:38
doordat me vader ernstig ziek is hebben we besloten om toch in 2013 al te gaan trouwen i.p.v 2014 dus er moet al meteen van alles gestart worden. duzzzz gister ben ik naar mijn beste vriendin geweest om te vragen of ze ceremonie meester wilde zijn voor ons!
Beetje bang dat ze natuurlijk altijd nee kon zeggen maar ze zij JA dus ik en me vriend natuurlijk ook helemaal blij.
Wat helemaal leuk is vroeg ze ook of ik haar jurk wilde passen!!!!
Nou daar zeg ik geen nee tegen! En hij paste ook nog. Ik ben erg aan het afvallen en toen ik begon had ik maat 44 en ik paste haar jurk maatje 36!! KEi leuk natuurlijk haha.
Lekker door gaan met afvallen.
Over anderehalve week gaan we naar Polen en dan gaan we jurken in de winkel passen met Rafal zijn moeder!
Heb er helemaal zin in!!

Wat een vlinders levert dat op zeg! HEERLIJK

tanja
27-9-2013
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 1238


Emilie
25-8-2012
 Meld misbruik6-8-2012 9:44:42

Hey Tanja, leuk idee dat je je beste vriendin vraagt als ceremoniemeester.
Maar nu word ik even kritisch, zal zij wel kunnen genieten van jullie huwelijk?

Een van mijn beste vriendinnen is fotografe en ik heb haar gezegd dat ik niet wou dat ze onze fotografe wordt op ons huwelijk omdat ze anders niet ten volle kan genieten en ze was het hier helemaal mee eens.

Jurken passen.... dat is idd héél leuk en ik zou zeggen, pas er zo veel mogelijk.... je maakt dit maar 1x mee hé :-)



tanja
27-9-2013
 Meld misbruik6-8-2012 12:03:01

Hahah Emilie zeker zoveel passen als ik maar kan, ga ik zeker doen.
Ja ik zal het is met haar overleggen, zo heb ik er inderdaad nog niet bij stil gestaan.
Toen ik het vroeg wilde ze heeel graag, maar ik zal het ook is zo uitleggen zoals jij het nu doet want daar had ik inderdaad nog niet bij stil gestaan!
Thanks voor de tip



Sanne
11-8-2012
 Meld misbruik6-8-2012 13:01:48

hallo tanja,
veel plezier in Polska! ik hoop echt dat je de jurk van je dromen vindt! Veel succes met de organisatie verder, wij hebben ook een geode vriend gevraagd als ceremoniemeester voor de kerk en hij wilde het ook graag doen. Misschien toch even dit (lezen en dan meteen vergeten is de boodschap!): ik hoop dat alles snel beter gaat met je papa en dat de paniek niet te groot moet zijn. ik hoop echt dat je de droomwedding krijgt die je wil en dat hij er zeker bij mag zijn maar probeer ergens altijd in je achterhoofd te houden dat er een kleine kans is dat het misloopt (vreselijk om dit te tikken). Ik heb hetzelfde meegemaakt met mama en ook de trouw willen vervroegen alles en dat is niet gelukt. Door er echt naar uit te zien kwam dat alleen dubbel zo hard aan. Voila: nu weer naar de achterkant van je hoofd duwen en er niet te veel bij stilstaan! fingers crossed dat alles goed gaa maar dat zal allemaal wel :-)


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...