Nu Online
Momenteel zijn er 97 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Rij ontvangst receptie: nodig?

  21-6-2012 17:06:02
Wij hebben eerst een viering in de tuin van onze zaal, waar ongeveer zestig mensen bij zijn, daarna arriveren er nog honderd voor de receptie. Mijn vriend zou hen graag in een traditionele rij ontvangen om hen te begroeten. Mij lijkt dit niet zo nodig, we willen verder een heel informeel feest. Ik zou liever een beetje langs de verschillende groepjes lopen om de gasten te begroeten.

Hoe hebben jullie dit gedaan, of wat zijn jullie van plan? Wat hebben jullie al gezien op andere trouwfeesten, en wat vonden jullie daarvan?

Eline
7-7-2012
Meld misbruik



Reacties: 11 | Gelezen: 1457


Marijke
6-7-2012
 Meld misbruik21-6-2012 17:10:39

Hier toch ook de traditionele rij, ik zou anders al schrik hebben dat ik daarna iemand zou vergeten:-)

Groetjes



sophie
14-7-2012
 Meld misbruik21-6-2012 17:34:00

Bij ons ook de rij, mijn ventje kijkt daar ook niet echt naar uit maar dan ben je wel zeker dat je iedereen begroet hebt en dat iedereen je ook van kop tot teen eens kan bekijken dan hihi.

Groetjes Sophie



Mieke
27-4-2013
 Meld misbruik21-6-2012 17:35:08

Hey,

Wij zullen waarschijnlijk ook niet met een traditionele rij de gasten ontvangen.
Maar wij (mijn toekomstige en ikke) zullen wel aan de ingang van de zaal staan om de gasten te begroeten, zo om zeker niemand over te slaan.

Groetjes



Sara
6-10-2012
 Meld misbruik21-6-2012 17:57:23

bij mijn nicht was er geen traditionele rij, alleen het koppel en dat is door redelijk wat oudere mensen verkeerd overgekomen. Het is in ieder geval wel een discutiepunt aan tafel geweest.



veronique
30-6-2012
 Meld misbruik21-6-2012 19:28:02

mijn broer is aan elke tafel geweest ipv in de rij te gaan staan



Alessia
7-9-2012
 Meld misbruik21-6-2012 19:31:28

Ik en mijn vriend zullen de gasten ontvangen net voor ze de feestzaal binnen gaan. Ze hebben dan tijdens de receptie wel tijd gehad om de ouders te groeten... Ik ga sowieso ook de tafels langsgaan tijdens of na het eten, maar dat wij daar aan de ingang staan is vooral ook op de wensen te ontvangen en ook de envelopjes... Groetjes



tamara 7/9/2012

 Meld misbruik21-6-2012 19:43:59

wij doen het ook zoals mieke



Kelly
11-8-2012
 Meld misbruik21-6-2012 22:06:17

Wij gaan de mensen ook ontvangen als ze toekomen aan de zaal.
Anders ook schrik dat ik niet iedereen ga begroet hebben aangezien wij een trouwfuif geven en de mensen geen vaste plaats krijgen.
We zijn er wel nog niet aan uit of de ouders er ook gaan bijstaan.
Ik zou het liefst hebben van wel, maar aangezien mijn papa niet zolang kan rechtstaan weet ik het nog niet.
Hij kan natuurlijk wel gaan zitten, maar dit is misschien lastig voor hem dat iedereen staat behalve hij.

Dus ik denk er nog even over na.

Groetjes



Ellemieke

 Meld misbruik21-6-2012 22:11:19

Iedereen die toekomt wil je graag begroeten en zijn geschenk overhandigen maar je kan dat gerust als koppel doen, zonder ouders.



heidi

 Meld misbruik22-6-2012 8:13:24

toen wij huwden stonden we ook in de traditionele rij, en da is maar best ook, een receptie is sneller voorbij dan je denkt en het zou erg zijn voor de genodigden als ze je niet even hebben kunnen begroeten, wij hadden op onze uitnodiging de receptie zo'n uurtje vroeger doen stoppen (terwijl het nog een uurtje doorging) zo konden we in dat uurtje nog eens bij onze receptie gasten langsgaan en een babbeltje slaan...er waren ook vrienden bij van onze ouders dat wij niet kenden, en ik zou het maar vreemd gevonden hebben om met hen ineens een babbeltje te gaan slaan...



Annelies
7-8-2010
 Meld misbruik22-6-2012 8:22:27

Hallo,

Bij ons was het ook de traditionele rij. Ik vind dit positief omdat je iedereen persoonlijk begroet. Ik was ook van plan om tijdens het feest bij iedereen wel iets te gaan zeggen, maar dit is er niet van gekomen... dus ik was echt blij dat ik toch tegen iedereen iets heb kunnen zeggen.

Als gast is het ook belangrijk denk ik dat je je kado persoonlijk kan afgeven, en dat je het bruidkoppel niet moet gaan zoeken tussen de andere mensen en misschien een gesprek verstoren.

Zoals hierboven ook al gezegd kunnen jullie dit ook met zn tweetjes, er is niets dat zegt dat er zo'n rij moet staan...

Groetjes
Annelies


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...