Nu Online
Momenteel zijn er 211 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

gastenboek

  9-8-2004 13:15:40
Hallo iedereen,
Wij zijn op zoek naar een gastenboek. We hadden er ééntje gezien op een beurs, maar vinden dit nu nergens meer terug. Even een beschrijving:
het is van dat merk, waar je ook veel postkaarten, beertjes, ed kunt vinden, het zijn die 2 lieve beertjes (ik denk you & me??)
Waar oh waar zou ik dit kunnen vinden??? in de Expo hebben ze dit niet....
Of hebben jullie alternatieven?
groetjes Kathy

Kathy

Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 1108


elke
30-12-1899
 Meld misbruik9-8-2004 16:08:56

Dag Kathy,
Waar ze die verkopen kan ik jou niet zeggen maar ik weet wel een alternatief, neem een foto van jullie twee en laat die vergroten neem een zwarte pass-partout voor rond de foto en koop een zilvergrijs pennetje, dan kunnen de gasten iets schrijven op de pass-partout i.p.v in een boek, heb dit voorbeeld gezien bij onze fotograaf en was heel tof, later kunnen jullie er een trouwfoto insteken.
Groetjes Elke



Erika
2-10-2004
 Meld misbruik9-8-2004 16:36:40

AVA heeft ook wel leuke dingen



Kathy

 Meld misbruik10-8-2004 13:48:21

alvast bedankt voor reacties!
nog ideëen zijn steeds welkom!

groetjes



Françoise
4-9-2004
 Meld misbruik18-8-2004 14:18:00

Ik heb de onze gekocht bij AVA, je hebt er leintjes en grote in geschept papier - succes



Katlijn
28-8-2004
 Meld misbruik19-8-2004 10:38:19

Ik weet niet van waar je bent maar ben er zeker van dat ze die in Aalst hebben in de winkelstraat aan de grote markt. Ik heb daar een taartentopper gekocht van die me to you beertjes en heb dienen boek zien liggen.



Kathy

 Meld misbruik19-8-2004 14:45:33

goh, Katlijn, ik ben van west-vlaanderen...dus nr Aalst rijden is wa ver.
Denk om eens te gaan zien in Ava!
Toch bedankt voor de tip!
groetjes
Kathy


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...