Nu Online
Momenteel zijn er 175 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Notaris

  29-5-2012 9:24:33
Hallo

Wij gaan volgende week naar de notaris voor inlichtingen.
Hoe hebben jullie alles geregeld? Wij zijn daar niet echt thuis in...

Bedankt!!!

Groetjes

Steffie
21-7-2012
Meld misbruik



Reacties: 1 | Gelezen: 1071


Ellen
4-8-2012
 Meld misbruik29-5-2012 11:55:40

Hoi Steffie,
wij zijn ook eens langsgeweest bij de notaris en die heeft ons wat uitleg verschaft over het wettelijk stelsel en over een huwelijkscontract. Wij hebben besloten alles volgens het wettelijk stelsel te bepalen. Moesten er kinderen komen dan zou ik wel een huwelijkscontract laten opstellen, zodanig dat ik alle rechten heb over het gemeenschappelijk deel moest mijn partner overlijden, maar voorlopig zijn die er nog niet en vinden wij de administratieve rompslomp nog onnodig :).

Ik denk dat je best eens alle opties met je notaris bespreekt en dan bekijkt wat je het best schikt. Als jij of je man zelfstandig zijn, dan is een scheiding van goederen waarschijnlijk interessant, zodanig dat bij een failissement, niet gans het gezin daaronder moet lijden.

Groetjes,
Ellen




Voeg een reactie toe:

Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...