Nu Online
Momenteel zijn er 162 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Ondertrouw

  23-5-2012 9:03:28
hey,
Gisteren kregen we bericht dat de geboorteakten waren aangekomen en dat we mochten komen voor de ondertrouw.
Natuurlijk kon ik niet wachten en ben ik direct met mijn ventje vertrokken naar het gemeentehuis.
We trouwen in Oostmalle en de wettelijke trouw zou 30min duren, er mag persoonlijke muziek opgezet worden ( op de achtergrond). De burgemeester zelf ons waarschijnlijk huwen. We mogen ook persoonlijke decoratie meebrengen voor het gemeentehuis wat aan te kleden.

Als we naar buiten komen, laten we daar 2 witte duifjes omhoog (aangezien mijn schoonvader een duivenmelker is).
Vandaag nog 100 dagen op de teller, het komt steeds dichterbij!
Mijn ventje gaat met zijn getuige (mijn zus) zijn kostuum passen en mijn zus haar kleedje want deze zijn reeds aangekomen.
Ik moet nog wachten op mijn trouwkleed. Had deze wel op tijd besteld maar toen ik ging passen, bleek dat ze een verkeerd trouwkleed hadden meegegeven en op mijn maat gemaakt :s dus ik hoop dat mijn kleedje er stilletjes aan aan komt... samen met het kleedje van mijn getuige (andere zus).

Hoe lang op voorhand was jullie trouwkleed er?

Groetjes

hadass

Hadass
1-9-2012
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 1590


Ann
28-9-2012
 Meld misbruik23-5-2012 9:36:58

Hopla, weeral een stapje dichter! Mijn Trouwkleed is er ook nog niet. Eind juli mag ik gaan passen :-) Dus denk dat je nog niet moet panikeren ;-) Waar gaan jullie foto's nemen? Wij zijn van Zoersel, maar ik heb zelf nog geen locatie. Enkel het kasteel van Halle nog maar. Groeten Ann



Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik23-5-2012 11:58:40

Hoi,

Wij trouwen een weekje na jullie...
Ik heb mijn trouwkleed gekozen op 5 oktober en eerste pas gehad op 20 april.

Hmmm...dat van die persoonlijke decoratie ga ik ook eens vragen bij ons in het gemeentehuis...maar moeilijk doen ze niet. Goed plan! Goeie tip!

Succes nog met voorbereiden!
Bij ons vandaag 106 op de teller...ik vind dat de tijd VLIEGT!

groetjes!



Hadass
1-9-2012
 Meld misbruik24-5-2012 14:27:20

hey,
Wij gaan foto's laten trekken in manege Stal Teeuwissen in Vlimmeren en eventueel in de tuin van mijn ouders mss.

Groetjes!!!


Voeg een reactie toe:

Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...