Nu Online
Momenteel zijn er 78 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Mijn verslagje 14/04/2012 ....

  15-5-2012 13:24:58
Hey, liefste mede bruidjes....

Vooreerst begon mijn avontuur met mijn vrijgezellen feestje de week voordien... het was een heel leuke avond .... naar Maskara een heel leuke show van travestie spektakel show... enorm amuzand en heel veel gelachen....

en dan de DAG...

En 14 April is voor mezelf en mijn gezin een heel bijzondere dag geworden....

waar ik de dag voordien nog 100 uit gestrest had, heb ik de dag zelf nog zoveel meer genoten.... en heb ik de
stress volledig verbannen en het was zalig....

De ochtend begon s'morgens voor de laatste keer in mijn eigen bedje... want 15 April ging ik voor de eerste maal
samen wonen met mijn ventjes... dus het maakte deze ochtend extra speciaal en emotioneel....

De laatste keer samen met mijn zus voor het slapengaan gezellig na tetteren en giegelen.....

Na het opsmukken van mijn familie en mijn lieve oma (ze had zich ook laten sminken.... heel mooi...) was het mijn beurt om mezelf in mijn jurk te hesen... (beetje onhandig met die lange sleep en al zeker omdat ik een spingend velt ben en ik in deze jurk een beetje in mijn bewegingen beperkt was... maar ik voelde me alle sinds een prinsesje...)

Het gevoel dat ik gemist had tijdens het passen in de winkel, was op onze trouwdag wel volledig aanwezig.

na het aanbellen van Pepijn (men ventje)( zijn heel wat traantjes gevloeid...)
Ik ging mijn geluk traantje verbergen, maar de hele dag door hebben ze me overvallen... het was sterker dan mezelf....
Het was een storm aan gevoelens van intens lachten tot snikken en.... maar het is en was fantastisch gevoel....

na het gemeentehuis en gezellig samen een broodmaaltijd te nuttigen aan de visput was het tijd om met de huifkar naar de KERK.... te rijden

De viering was hetgeen waar we het meest naar uitkeken en waarvan we intens hebben genoten....

De kerk zat bom vol.... mensen van de chiro, van ons werk, vrienden, mensen van de prochie.... er moesten zelfs mensen rechtstaan.... het ontroerde me ontzettend... Zoveel volk om samen met ons te bidden... het deed ons heel veel deugt, omdat we wisten dat er veel mensen uit respect kwamen, uit respect voor onze overtuiging, ondanks hun eigen idee over de kerk er toch wouden bij zijn.... super.....

Na de kerk hadden we een receptie voorzien met het CAMPAGNE busje... heel leuk samen glaasje drinken en cakjes en zoete versnaperingen eten...

Het avond feest was ook zeer vlot verlopen... (in domein t'meersdeal) heel lieve mensen...

zelf heb ik het ook aan gedurfd om een buikdans nummertje te brengen als verrassing voor mijn ventje...
Tevens heb ik voor de openingsdans met Pepijn (men ventje) eerst met mijn vader gedanst...
Pepijn zijn mama is nog maar 4 maand geleden overleden en een vermenigvuldigingsdans achteraf zou te moeilijk zijn geweest... dus hadden we het op deze manier opgelost... tijdens de dans met mijn vader speelden er fototjes af van papa en mij.... het was op " I loved her first".

Onze openingsdans was een mix, na een stukje slow kwamen er snellere stukjes... hierdoor is heel de feestzaal natuurlijk meteen iets meer in de stemming om zelf mee te dansen... dus is zeker een aanrader als je niet een volledige slow wilt dansen....

Verder waren er nog heel grappige toneeltjes en rapje voor ons gebracht....

het was een prachtige dag om nooit meer te vergeten....

Ook genoten van onze huwelijksreis naar Egypte (cruise op de Nijl) voor de eerste keer samen op reis voor zo een lange tijd en het was super.... ondertussen ken ik de gebruiksaanwijzing van mijn wasmachine en zijn mijn kookkunsten al verder ingeoefend....

Voor alle toekomstige bruidjes... geniet er van het is fantastisch!!!!

Mijn fototjes (heb er al enkele van vrienden) zal ik door mijn ventje vanavond laten posten (ikzelf heb geen facebook)

Veel liefs een gelukkig bruidje

Ellen




ellen
14-4-2012
Meld misbruik



Reacties: 19 | Gelezen: 2018


Bruidje
28-4-2012
 Meld misbruik15-5-2012 13:40:34

Een hele dikke proficiat gewenst!!!!
Ik vind het superspeciaal dat jullie vanaf nu écht het leven samen beginnen met een eigen huisje! Geniet ervan!!!!

XXXXXXX



Marijke
6-7-2012
 Meld misbruik15-5-2012 13:43:44

Hey Ellen, jouw verslag klinkt echt heel mooi, moet een fantastische dag geweest zijn, 't moet idd heel erg onroerend geweest zijn om al dat volk te zien in de kerk, fijn dat zovele mensen er voor jullie waren! Geniet van het getrouwde leven en ik kijk uit naar de foto's:-)

Groetjes Marijke



Evelien
14-4-2012
 Meld misbruik15-5-2012 13:57:08

Proficiat Ellen!!

14 april was een dagje om te koesteren ;-)

Lieve groeten,

Evelien



virginie
7-7-2012
 Meld misbruik15-5-2012 14:19:46

hallo ellen,

Super mooi verslagje...
Zo spannend de eerste voetstappen in het samenwonen :-)
Geniet ervan meid,ik wens jullie beiden een zeer mooie toekomst toe...
Het gaat zo snel sinds kort nu ik zie dat jullie allen al getrouwd zijn wordt het hier spannend.
Geniet na zolang je kan van jullie sprookjesdag .
Misschien komt deze site nog van pas voor kooktips (lol).

Veel liefs,Virginie



sarah
17-12-2011
 Meld misbruik15-5-2012 15:00:47

Hoi Ellen,
in de eerste plaats dikke proficiat met jullie huwelijk. Ik was eigenlijk heel curieus naar je verslagje!
Geniet ervan, niet te veel laten aanbranden en we wachten vol ongeduld
Zeker naar je jurk met mouwen.
Groetjes,
Sarah



Claudia
13-10-2012
 Meld misbruik15-5-2012 15:14:54

dikke proficiat! geniet nog van jullie wittebroodsweken en laat de foto's maar komen!!



Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik15-5-2012 15:19:00

Proficiat!
Geniet van het leven samen!



ellen
14-4-2012
 Meld misbruik15-5-2012 15:34:38

Hey,

super van de vele leuke berichtjes....

Sorry van mijn vele schrijf foutjes maar ben dyslectisch en er was hier niemand in de beurt om eerst mijn tekst te controleren op spelling foutjes... maar als het leesbaar is.....

Groetjes Ellen



Alessia
7-9-2012
 Meld misbruik15-5-2012 15:49:33

Proficiat...Wij gaan ook pas na de trouw samenwonen (spannendddd) dus die handleiding van de wasmachine komt goed van pas :D

Groetjes
Alessia




Lien
7-7-2012
 Meld misbruik15-5-2012 16:02:28

Proficiat Ellen! Ik wens jullie een prachtige toekomst, en na je mooie verslagje kijk ik enorm uit naar de foto's :-)



Charlotte
6-7-2012
 Meld misbruik15-5-2012 16:41:55

Dikke proficiat toegewenst aan jou en je ventje!! Heel mooi verslagje hoor kijk eveneens uit naar de foto's!
Hopelijk kan ik evenveel genieten als jij van jou dag!

Groetjes lotje



Sarah
18-5-2012
 Meld misbruik15-5-2012 17:58:24

Superverslagje, dyslectisch of niet, het enthousiasme is wat telt ;)
Leuk dat jullie ook meteen daarna gingen samenwonen, lijkt me dubbel zo spannend dan! Geniet geniet geniet! ;)



Lilabluestar
14-7-2012
 Meld misbruik15-5-2012 18:41:59

Een hele dikke proficiat Ellen! Dat jullie nog van vele wittebroodsweken mogen genieten ;)
Bovendien bladerde ik daarnet door de post en er stak een foldertje bij van BPost... Dat ben jij toch eh? Leuk!
Groetjes!



Gwen
21-4-2012
 Meld misbruik15-5-2012 19:19:02

Super leuk!
Veel geluk in jullie verdere leven samen!



Tiffanie
28-7-2012
 Meld misbruik15-5-2012 20:25:17

Een hele dikke proficiat!

Ben ook heel benieuwd naar de foto's hoor!



ellen
14-4-2012
 Meld misbruik15-5-2012 20:30:13

@ Lilabluestar... Ja dat ben ik inderdaad, leuk dat je mij herkent.

Groetjes Ellen



Charlotte
25-5-2013
 Meld misbruik15-5-2012 20:52:42

Mooi verslagje! Danku voor de tip voor de vader-dochter dans, prachtig liedje!!!



Veronique
16-6-2012
 Meld misbruik16-5-2012 8:18:33

Wat een heerlijk verslagje meisje, ontroerend mooi !



mieke
7-7-2012
 Meld misbruik16-5-2012 10:13:59

Hoi Ellen;


dank je wel voor je prachtig verslagje.
Het klinkt als een dag om nooit meer te vergeten.
Ik wens jullie een hele dikke proficiat toe en heel veel geluk!

Veel groetjes


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info