Nu Online
Momenteel zijn er 115 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

kledij gasten

  30-4-2012 21:03:52
Wat vinden jullie van andere gasten die een wit kleedje dragen op een trouwfeest?

Marijke
5-5-2012
Meld misbruik



Reacties: 23 | Gelezen: 1803


Jana
5-5-2012
 Meld misbruik30-4-2012 21:05:46

ONGEPAST!!!



Jili
12-5-2012
 Meld misbruik30-4-2012 21:10:01

NOT DONE!!!



Alessia
7-9-2012
 Meld misbruik30-4-2012 21:15:50

Niet OK! Een heel goeie vriendin van mij wilt misschien een crème kleurige jurk aan doen, ik heb daar geen probleem mee -een uitzondering, ze is een student met niet veel centjes-! Maar geen wit hoor!



Ann
28-9-2012
 Meld misbruik30-4-2012 21:20:09

Als jouw kleed wit is, dan vind ik het not done!



Jill
9-3-2012
 Meld misbruik30-4-2012 21:28:44

Ik heb dit heel duidelijk gezegd dat wit uit den boze was. En als er iemand kwam met een wit kleed, dat ze terug naar huis konden gaan om een ander kleedje aan te doen...
Een vriendin van mij noemde het: "En we gaan geen Pippa'tje doen he!"



Nele
8-9-2012
 Meld misbruik30-4-2012 21:31:32

bwa, ik heb er persoonlijk niet echt problemen mee... Indien er dan natuurlijk een kleuraccent bij is! Sjaaltje, bolero,...



Serena
25-5-2019
 Meld misbruik30-4-2012 21:55:03

Niet oke, ik heb dit ook tegen iedereen gezegd, ze mogen aandoen wat ze willen maar GEEN wit kleed!



Mieke
27-4-2013
 Meld misbruik30-4-2012 22:10:56

Ik zou er persoonlijk geen problemen mee hebben..
Ikzelf ben ook nog met een witte rok met een doorzichige overrok met verschillende lichte kleurschakeringen van grijs en wit topje naar een huwelijksfeest gegaan. Je mag zeker zijn dat ik de bruid niet heb overschaduwd of aandacht van haar heb afgenomen.
Er is nog altijd een groot verschil tussen een trouwkleed en een wit kleed van een genodigde..



Patricia
2-6-2012
 Meld misbruik30-4-2012 22:21:13

Not done! Maar je kan moeilijk de gasten in 't wit naar huis sturen hé !
Ik hoop op gezond verstand van mensen, maar dat is soms ver te zoeken ;-)



Ellen
25-5-2012
 Meld misbruik30-4-2012 22:34:23

mee eens NOT DONE!



lien
4-5-2013
 Meld misbruik30-4-2012 22:41:18

mijn grootste nachtmerrie :-) !!



Sarah
18-5-2012
 Meld misbruik30-4-2012 23:13:15

Ik snap écht niet wat daar zo erg aan is...



Shibby
3-8-2012
 Meld misbruik30-4-2012 23:36:20

Een vriendin van mij heeft gestuurd om te vragen of het erg is dat ze een kort wit kleedje aandoet, met wel wat gekleurde accessoires dan... Ik heb haar gezegd dat dat voor mij helemaal geen probleem is. Uiteindelijk zal het helemaal niet op een trouwkleed lijken en het is nu niet omdat iemand anders iets wits aan heeft dat je zelf niet meer in de belangstelling staat... Dat gezegd zijnde, zou ik het zelf wel nooit wit aandoen om naar iemand anders zijn trouw te gaan.



Stephanie
22-9-2012
 Meld misbruik1-5-2012 1:25:00

Not done!



Lies
7-7-2012
 Meld misbruik1-5-2012 3:12:33

Dat zou mij nu eens echt niet kunnen schelen. :) Ik ga toch het mooiste kleedje hebben :p



Ann
9-6-2012
 Meld misbruik1-5-2012 8:01:50

Ik zou het ook niet erg vinden (mijn kleed is niet wit). En daarbij veel zomerkleedjes zijn wit (en daarom lijken ze in de verste verte nog niet op een trouwkleed he!)



Marijke
6-7-2012
 Meld misbruik1-5-2012 9:38:30

Ik heb er ook geen problemen mee.

Ik ben 11 jaar geleden ooit eens naar een trouw geweest en ik had een lang wit kleed aan (eigenlijk nooit bij stilgestaan dat dit not done was), in de kerk dat de priester echter dat ik de bruid was en toen voelde ik me wel lichtjes beschaamd...(het was nogthans eens simpel lang kleed dat nauw aansluitend was, zeker niet iets wat je als bruid zou aandoen).

Groetjes Marijke



Patrizia
2-6-2012
 Meld misbruik1-5-2012 9:45:03

hier ook...NOT DONE!!! Als mensen mij nu vragen wat ze best zouden aandoen op ons feest, dan zeg ik wel 'al spelend' geen wit aub!! Allé de meeste mensen weten toch dat de bruid (meestal) in het wit gekleed is en dat het ongepast is om net dezelfde kleur te dragen als gast...Maarja af en toe een uitzondering maken voor iemand die het je vraagt zoals Alessia en Shibby al zeiden , dat kan natuurlijk geen kwaad. Maar dan weet je dat op voorhand al..
Maarja natuurlijk, iedereen denkt er het zijne over hé
groetjes xxx



Nathalie
23-6-2012
 Meld misbruik1-5-2012 10:30:09

Mijn schoonmama had eerst een spierwit kleed gekocht voor onze trouw... Ze was helemaal trots op haar vondst en mailde een foto door. Ik wist niet wat ik zag! Heb toen mijn verloofde ingeschakeld die haar duidelijk gemaakt heeft dat dat nogal een ongelukkige keuze was aangezien mijn kleedje en mijn verloofde's hemd gebroken wit zijn en het dan op alle suitefoto's zou lijken alsof onze kleding vuil is (naast haar witwit kleed). Ze was een beetje teleurgesteld maar begreep het en heeft het (gelukkig) teruggebracht en nu een prachtig donkerblauw kleedje gekocht!

Liefs,

Nathalie



Michèle
1-12-2012
 Meld misbruik1-5-2012 12:55:26

Ik heb hier geen problemen mee indien iemand wit aandoet. Voor ouders en schoonouders is dit misschien nog anders, omdat ze vaker bij jullie op de foto zullen staan. Maar ik heb een tijd getwijfeld om een zwart kleed, dan kan ik natuurlijk niet verwachten dat niemand in het zwart komt, bovendien trouwen wij in de winter dus zal zwart vaak voorkomen. Het is uiteindelijk niet zwart geworden (maar niet om die rede hoor). Indien het toch zwart was hadden mijn mama en schoonmama ook voor een andere kleur gegaan. Moest niet van mij, maar dat zeiden ze zelf.



Jana
5-5-2012
 Meld misbruik1-5-2012 13:14:16

Awel ik vind het ongepast! moest eens naar een trouw van een collega (de man) en we kwamen toe op het feest en ik feliciteerde de verkeerde vrouw, die vrouw had een wit kleed aan!!!! automatisch dacht ik dat dat de bruid was! Niet dus!!



Sanne
11-8-2012
 Meld misbruik1-5-2012 16:35:15

Volgens de traditie is t ongepast en ik meen te herinneren dat er een bijgeloof is die stelt dat het ongeluk brengt maar persoonlijk denk ik dat het er nog vanaf hangt wat voor iets je aan hebt... als dat bv. zo een halflang ding is met borduursel en een legging eronder is dat ook nog iets anders...



inge
15-9-2012
 Meld misbruik1-5-2012 17:33:21

Ohja ik zou dat ok niet erg vinden, een wit zomerkleedje is nog helemaal iets anders dan een wit trouwkleed vind ik.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info