Nu Online
Momenteel zijn er 151 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

101 dingen waarrom "wij" zoveel van je houden

  30-4-2012 9:59:28
hallo iedereen, ik kom af en toe nog eens een kijkje nemen op het forum alhoewel ik nu al bijna 3 jaar getrouwd ben, maar nu zou ik ook een beetje hulp kunnen gebruiken... ik verwacht binnenkort een 4de zoontje en nu zou ik graag de papa iets leuks geven op vaderdag want hij is nog zo trots op ze'n 4 zonen...nu dacht ik een boekje te maken met... 101 redenen waarrom "wij" zoveel van je houden, dus ook dingen in naam van de kinderen, kennen jullie nog leuke tekstjes dat ik erin zou kunnen verwerken...alvast bedankt

heidi

Meld misbruik



Reacties: 1 | Gelezen: 1224


Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik30-4-2012 17:23:55

Goh, ik denk aan de meest simpele dingen:
omdat je onze boterham 's morgens smeert
omdat je me leert fietsen
omdat je me helpt tanden poetsen
omdat je ons zo spannend verhalen vertelt
omdat je ongegeneerd meeshaket op Piet Piraat
omdat je ook fan bent van Samson & Gert
omdat je stiekem ook Josje wil ontmoeten
omdat je mama aan het lachen brengt
...

en ik kan nog even doorgaan ;)


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...