Nu Online
Momenteel zijn er 131 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

concrete vraagjes

  24-4-2012 23:17:51
Een paar concrete vraagjes:

- Wij zouden graag onze ouders, getuigen enzo bedanken en een kadootje afgeven...wanneer doen we dit best?
- Onze DJ komt vanaf 22u....dan zijn wij bezig aan het hoofdgerecht...is het raar als er geen muziek is daarvoor? ik weet het niet goed...bedankt voor alle tips ;)

Marijke
5-5-2012
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 1166


WWW.DISCOVIDEO.BE

 Meld misbruik25-4-2012 0:20:41

Achtergrondmuziek is aan te raden. Misschien heeft je feestzaal speakers in het plafond voor wat muziek?
grtz www.discovideo.be



elsy
30-6-2012
 Meld misbruik25-4-2012 7:44:02

hey, onze dj komt toe om 7u zodat er achtergrond muziek is tijdens het eten, en ook intredeliedjes bij de ouders en wij!!
dus een dj hebben voor het avondfeest ( tijdens het diner) is wel een must vind ik!!



Shibby
3-8-2012
 Meld misbruik25-4-2012 9:00:53

Hoi Marijke, bij ons komt de DJ maar toe rond 9 uur... Daarvoor zullen wij werken met muziek die de feestzaal afspeelt.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...