Nu Online
Momenteel zijn er 110 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Kledij voor onze bruidsjongetjes...HELP!

  2-7-2004 20:52:20
Hallo, wij hebben twee leuke bruidsjongetjes van 2 en 3 jaar..Ik kan ze moeilijk in een kostuumpje stoppen maar wil leuke deftige degelijke kleertjes. Waar kan ik die vinden (liefst regio west-vlaanderen)?

dank je
Emmely

Emmely
20-8-2004
Meld misbruik



Reacties: 2 | Gelezen: 1392


Evelien
14-8-2004
 Meld misbruik5-7-2004 16:02:00

Er zijn wel meerdere kinderkleding winkels waar je toffe dingen vindt hoor. Wij hebben uiteindelijk bij het folieke iets gekocht, maar in winkels zoals "Z" (of zoiets) hadden ze ook mooie kleren. Dat was een winkel waar ze wel meer kleding hadden voor jongere kinderen, dus misschien dat die je wel kunnen helpen. Dat zijn zo van die ketens, dus je vindt die overal wel. Meestal heb je in iedere redelijke stad ook wel een specifieke kinderkledingzaak waar je mooie dingen kunt vinden...
Ik weet natuurlijk niet of je nog in de zomer trouwt of al in de herfst/winter. In het laatste geval zou ik wachten om te gaan zien tot de nieuwe collecties in de winkels aankomen...

Groetjes en veel succes bij de zoektocht!



Katrien

 Meld misbruik6-7-2004 8:34:57

Hallo Emmely,
een paar adressen van leuke winkeltjes voor kindjes in Roeselare:
- biba junior (centrum Roeselare)
- louis & louise (idem)
- stekelbees (Rumbeke)

ik denk dat je daar zeker iets leuks zal vinden..


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...