Nu Online
Momenteel zijn er 53 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Schandalig!

  9-8-2006 13:38:29
Hey,

terwijl ik dit schrijf zit ik nog te briesen... Het moet mij echt van het hart.

Ik heb mijn schoenen van Linea gekocht bij Le Chapeau. Toen ik ze wilde meenemen, zag ik meteen dat er een riempje doorgescheurd was. Gelukkig stond er nog een ander paar in de winkel en konden ze dus geruild worden.

De eerste keer dat ik die schoenen (€ 191) aandeed om in te lopen, merkte ik dat er opnieuw een riempje was doorgescheurd. Ik ben dus meteen in de auto gesprongen om de schoenen te gaan ruilen, alweer een trip van Gent naar Antwerpen.

Bij Le Chapeau konden ze mij niet helpen, maar ze beloofden mij dat ze het paar terug zouden sturen naar de fabriek en dat ze tegen mijn laatste pas een nieuw paar zouden hebben. Ik was er niet gerust in, maar mijn bezwaren werden afgewimpeld met zo'n air van 'zeg, lastige'. Ik ben dus met een klein hartje terug naar huis gereden.

Vandaag, 23 dagen voor mijn huwelijk, bellen ze mij van de winkel om te zeggen dat de fabriek dicht is en dat ze mij dus geen nieuw paar schoenen kunnen geven. Ze gaan de beste van de twee paren eruit halen en NA HET HUWELIJK krijg ik pas een nieuw paar.

Ik vroeg dus mijn geld terug, zodat ik dit weekend nieuwe schoenen kan gaan zoeken en weer werd ik afgewimpeld, want "er zit toch nog stiksel tussen, ze zullen wel houden".

Ik ben echt uitgevlogen, want we besteden daar bijna € 2000 en dit vind ik allesbehalve een service! Straks moet ik dus terugbellen als het management er is.

Wordt vervolgd.

Schandalig.

Lieve
1 september 2006

Lieve
1-9-2006
Meld misbruik



Reacties: 11 | Gelezen: 606


Isabel
1-9-2007
 Meld misbruik9-8-2006 13:58:38

Ik kan hier maar één ding op zeggen... Laat je niet doen!!! Jij betaald voor nieuwe schoenen en meestal worden die veronderstelt niet kapot te zijn! Sta op strepen meisje, je hebt groot gelijk!!!

Isabel
01/09/07



Wendy
5-8-2006
 Meld misbruik9-8-2006 14:05:07

Hey meisje

Ge hebt echt groot gelijk hoor. Geld terug vragen! Wat heb je nu aan kapotte schoenen?? Ook al zijn ze 'gemaakt'.. voor 't zelfde geld scheuren ze meteen weer op je grote dag. Amai, wat een schandalig gedoe is me da!? En na de trouw zijt ge toch niks meer met die schoenen.. Alé, tis toch nie da da schoenen zijn die ge nog 100 keer aan gaat kunnen doen.. Laat je niet doen!!
Succes

Wendy
05/08/06



Veroniek

 Meld misbruik9-8-2006 16:38:32

Ik zeg hetzelfde, laat je niet doen!

Wie moet er die schoenen dragen? Jij toch wel hé! Na de trouw heb je die schoenen niet meer nodig hé! Voor zo'n geld mogen ze toch zeker een goede service geven en hun naam staat hier nu op dit forum. Daar ga ik toch niet naar toe, nu ik dit lees...

Hou ons op de hoogte! Ik duim voor je dat je je geld terug krijgt!

Groetjes
Veroniek
20 07 2007



Vicky
9-9-2006
 Meld misbruik9-8-2006 19:44:32

Maar meiske toch!

Zo erg! Ik vind ook wel dat je voor 200 euro tenminste mag verwachten dat de shcoenen nog niet kapot zijn. Ze moeten er idd zelf iets aan doen. En als het niet kan met de fabriek moeten ze die schoenen maar ergens anders vinden (conceptwinkel Linea?)

Veel succes

Vicky
09.09.06



Lieve
1-9-2006
 Meld misbruik10-8-2006 7:50:11

Hey meisjes,

bedankt voor de reacties. Ik zag het gisteren eventjes niet meer zitten. In totaal heb ik zeker vijf keer gebeld tot ik uiteindelijk de manager zelf aan de lijn kreeg.

Ze hebben blijkbaar alles gedaan om ergens anders dezelfde schoenen te zoeken, aangezien ik me niet in hun voorstel kon vinden. Ze begrepen echt niet waarom ik hun voorstel niet wilde aanvaarden, maar uiteindelijk heb ik telefonisch de bevestiging gekregen dat ik mijn geld maandag terug krijg. Ik hoop dat ze dat dan ook doen, want dit weekend ga ik dus op zoek naar andere schoenen.

Toch wel weer een extra element van stress... Ga ik er wel vinden die ik mooi vind? En moet mijn kleed dan weer aangepast worden aan de hoogte van die nieuwe schoenen?

Groetjes,
Lieve



Fieke
7-7-2007
 Meld misbruik10-8-2006 8:29:53

Hey Lieve,

Ik ken dat! Ik ga daar nooit meer!

Mijn zus en moeder moesten vorig jaar naar een huwelijk en wij zijn daar voor beiden een suitekleed gaan kopen.

Mijn moeder had iets gekozen van Oni-Onik met een broek en een topje met daarover een voile-stofje. Er hing een prijseticket aan dat ensemble met € 850 op.

Mijn moeder wou er eigenlijk op dat moment niet zoveel aan geven, omdat het eigenlijk juist voor de receptie was, mijn zus daarentegen moest in de suite en dus ook naar het avondfeest.

Dus, mijn moeder heeft alles gepast, bijhorende schoenen en handtas gekocht, ze hebben de kleren ingelegd om aan te passen en ze komt aan de kassa. Daar vragen ze een voorschot van € 1.000. Mijn moeder valt uit de lucht. Ze vraagt hoe het kan dat ze zoveel voorschot moet geven, als alles in totaal maar maximum zoveel kost.
Daar zeggen ze: "Maar mevrouw, het topje kost € 850, de broek € 600, ...". Mijn moeder zegt dat er maar één prijskaartje aan de tenue hing en dat konden ze inderdaad bevestigen. Ze gaven toe dat het hun fout was dat aan de broek geen prijskaartje hing, maar ze hebben niet eens gevraagd van: "Neemt u het dan nog?". Mijn moeder durfde niet anders dan het te nemen, maar ze was er allesbehalve mee gediend.

Maar dan kwam nog het ergste. Mijn zus had een suitekleed gekozen. Het laatste stuk hiervan hing in de winkel, dus ze gingen dat kleed aanpassen aan haar maat (moest wat verbreed worden). Ze koopt meteen bijhorende hoed, handtas en schoenen (die ze ook al betaalt). En ze betaalt ook een voorschot van € 1.000 voor het kleed (kostte € 1.500).
3 weken later gaat ze langs om het kleed te passen (ze had afspraak genomen toen ze het gekocht had), maar toen ze daar toe kwamen, vonden ze het kleed niet. Na een half uur zoeken en doen kwamen ze haar zeggen dat het hen speet, maar dat het kleed was gestolen de week ervoor. Ze hadden haar nummer, konden ze haar dan niet bellen en vragen wat ze moesten doen? Nee, ze hadden er gewoon niet aan gedacht.
Daar stond mijn zus dan, klaar om in te storten, want het huwelijk was al binnen 3 weken...
Ze stelden haar voor een ander kleed te kiezen, maar ze vond geen ander kleed naar haar zin. Logisch, als je 3 weken eerder maar één kleed naar je zin vindt, nu waarschijnlijk ook hé.
En daarbovenop had ze al de accessoires al gekocht hé. Ze moest dus ook nog eens in dezelfde tinten blijven.

Ze zei dat ze haar geld gewoon terug wilde, en dat ze wel ergens anders zou gaan kijken (ja, dat voorval met mijn moeder zat ook nog in haar hoofd en nu dit). Maar dat wilden ze natuurlijk niet!

Wat ze voorstelden, was een exacte kopie te laten maken (voor dezelfde prijs) van het kleed dat ze had gekozen. Dit zou nog lukken op 2 weken zeiden ze. Ten einde raad heeft mijn zus daarmee toegestemd (had ik nooit gedaan!).

2 weken later gaat ze terug naar ginder om haar kleed eens te passen en ze kijkt in de spiegel en zegt: ik herken dit kleed niet hoor, daar waren allemaal pareltjes op enz.
Hun antwoord: "Ja, maar als wij die pareltjes daar ook nog eens moeten laten opzetten, kost je dat € 400 meer".

Precies of mijn zus kon er aan doen en ze vroeg iets 'extra'! Ze zei dat ze haar beloofd hadden een exacte kopie te maken van haar kleed, maar dat dit geen exacte kopie was...
Tja, spijtig antwoordden ze...

Dus zij komt met dat kleed naar huis en ze doet het eens aan om onze reactie te zien.
Wel dames, ik kan je zeggen dat een patattenzak nog mooier is.

Ik zweer het je, het trok op niets! Mijn zus is zo'n mooi meisje, maar door dat kleed leek ze wel een dikke lompe boerin. En dat voor in totaal € 1.800!!

Terwijl ik minder taille heb dan haar en bij Devos in Lennik een suitekleed van Oni-Onik heb gekocht van maar € 850 en iedereen vond het zo mooi, en zei dat het echt mooi mijn taille accentueerde!

Ik ga dus gegarandeerd met de bazin van Devos in Lennik naar het fabriek van Oni-Onik voor mijn trouwkleed, dat is tenminste iemand die ik vertrouw en die mij nooit als een 'patattenzak' naar een feest zou laten vertrekken...

Voilà, dat moest ik ook even kwijt!

Heb je nu ondertussen al schoenen gevonden?

Veel succes!
Fieke x
7/07/2007



Marie
26-8-2006
 Meld misbruik10-8-2006 10:52:44

Hey,

ik heb ook problemen gehad met mijn schoenen van linea. Toen ik thuiskwam zag ik dat de kleur rond de riempjes volledig was afgenbrokkeld. We zijn naar de winkel (primma donna in Deerlijk)teruggeweest en ze hebben een nieuw paar besteld. Ondertussen heb ik de nieuwe schoenen en ze zijn ok. Ik hoop dat je nog schoenen vind; Anders kan je er misschien 2de hands kopen of lenen van iemand. Succes



Lieve
1-9-2006
 Meld misbruik10-8-2006 11:42:39

Hey,

er is ondertussen nog een staartje aan mijn verhaal gebreid... De schoenen die ik eerst had, hadden een hak van 8 cm, en dat kleed was daaraan aangepast. Nu moet ik maandag terug en tegen dan moet ik schoenen gevonden hebben met dezelfde hakhoogte... want als ze het kleed nog moeten inkorten kost het mij nog eens extra!

Lieve



kristl
21-7-2007
 Meld misbruik10-8-2006 12:24:40

Moest je toch nog een andere schoenwinkel zoeken, ik weet een hele goeie nl Gabrielli uit Roeselare. Ze verkopen daar ook de schoenen van linea.

Succes in elk geval.

Groetjes,

Kristl



hilde
9-9-2006
 Meld misbruik10-8-2006 12:39:41

HOi,

ik hoop dat je nieuwe schoenen vindt maar inderdaad zoals als hieronder gezegd, ik heb ook schoenen van Linea en ze komen ook van bij Gabrielli in Roeselare, ze hebben er echt heel veel keuze en maten dus echt een aanrader.

groetjes en succes,

Hilde



Lieve
1-9-2006
 Meld misbruik11-8-2006 13:32:10

Hey allemaal,

heel erg bedankt voor de tips. Ik ben naar Roeselare gereden heb er meteen mijn goesting gevonden, én met de juiste hakhoogte!

Groetjes,
Lieve


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...