Nu Online
Momenteel zijn er 199 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Onze ringen wiiiiieeeeeeeee

  12-3-2012 10:07:49
Hey,

Zaterdag, hebben ze onze ringen thuis geleverd (zijn van Fede di oro....)... eerst had ik een beetje schrik dat we alsnog voor gouden ringen waren gegaan en niet voor wit-goud... maar met ze te zien... was ik er weer helemaal verlieft op... en heb ik geen spijt van geel goud te nemen.... (al ben ik eigenlijk, niet voor gouden juwelen, die geel goud ringen vielen iets meer op, op mijn bleke huid.... daardoor ...
het was een eigen ontwerp (bij mij zitten er 8 kleine diamantjes in, omdat we 8 jaar samen zijn....)

Ze hebben ze wel terug moeten mé nemen.... (met spijt in het hart) want onze gravure moesten er nog worden in gezet en ik wou er ook een christelijk P in (zo een P met kruisje door, en is blijkbaar iets dat ze handmatig moeten doen...... bruiden en hun gekke ideeën hé....

spannend....

Veel groetjes Ellen

ellen
14-4-2012
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 1372


Bruidje
28-4-2012
 Meld misbruik12-3-2012 10:30:53

Oh superleuk! De onze zijn vorige week geleverd en ik kan me soms niet inhouden om eventjes te piepen... :-) 't Is toch heel belangrijk he : die hou je normaal gezien voor (hopelijk! :-)) altijd aan! xxx



Stefanie
28-7-2012
 Meld misbruik12-3-2012 10:34:29

Oh leuk!! Voor ons is het nog een tijdje wachten, geniet ervan!



Charlotte
27-4-2012
 Meld misbruik12-3-2012 12:09:52

Wij zijn de onze zaterdag kunnen gaan afhalen;) En heb hem al alle dagen aangedaan :) alle zo eventjes hè.. En het staat me wel ;) maar doet toch een beetje raar ze. Het heeft echt een grote betekenis ;) Kan niet wachten om hem voor altijd te dragen :)



Sandra
18-5-2012
 Meld misbruik12-3-2012 15:45:55

Ik ben ook in volle afwachting van...
Eind februari kreeg ik via mail te horen dat ze in de laatste afwerkingsfase zaten en dat ze verwachtten om na een tweetal weken te kunnen afspreken, nu dus ergens he? Goh, ben toch heel benieuwd ze, temeer omdat het een compleet eigen ontwerp was wat we hen hebben laten maken, niet iets dat ze al in hun collectie hadden. Ik ben zooooo benieuwd!!!!
Ik denk ook dat ik het wel heel moeilijk ga hebben om niet elke dag, al was het maar voor het slapengaan, eventjes te piepen en af en toe toch al eens over mijn vinger te schuiven om vervolgens met mij hand vooruit het prachtding te bewonderen ;-)



Grace
28-4-2012
 Meld misbruik12-3-2012 17:46:44

even een vraagje: wanneer levert Fede Di Oro en wanneer moet je er zelf om? Grace.



tamara
30-3-2012
 Meld misbruik13-3-2012 10:16:29

wij hebben de onze al een tijdje
zijn er van bruno banani, in staal dus.
(staan op mijn avatar)


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...