Nu Online
Momenteel zijn er 104 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Verkoop kousenband

  7-8-2006 11:37:05
Hey dames,

mijn moeder zou graag op het avondfeest mijn kousenband verkopen. Zijn hier nog dames die dit gedaan hebben of gaan doen? Wat moet ik daarvan verwachten? Wat vinden jullie van het idee?

Groetjes,
Lieve

Lieve
1-9-2006
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 546


Sissi
26-5-2007
 Meld misbruik7-8-2006 12:05:55

Hey,

Bij ons is dat ook de gewoonte in de familie. Ik heb dat al gezien bij vrienden ook. Ambiance verzekerd.
De bruid staat op een stoel of tafel en bij elk bod van een man gaat het kleed een stukje naar omhoog. Bij een bod van een vrouw terug naar beneden. Dit gaat zo verder tot de kousenband zichtbaar is. Lijkt me best akelig als iedereen naar uw been staat te staren, maar dat zal wel meevallen zeker.
Dan wordt de kousenband per opbod verkocht. Ik denk dat de bieder dan zelf die kousenband bij u mag afdoen (heb al gezien dat men dit met zijn tanden moest doen),als beloning zeker?

Groetjes, Sissi



Isabel
1-9-2007
 Meld misbruik7-8-2006 12:17:30

Is het normaal gezien niet zo dat uw schoonvader het laatste bod moet doen. Dus dat hij hem effectief koopt? En ik ga dat niet doen omdat iedereen zegt dat het dus met de tanden is dat ze hem moeten uitdoen. En dat zie ik niet echt zitten...

Isabel
01/09/07



Sissi
26-5-2007
 Meld misbruik7-8-2006 12:42:12

Of het met de tanden moet of niet kan je zelf wel over beslissen, denk ik. Als je dat echt niet wil maar de rest van die verkoop wel, waarom dan niet op een andere manier?
Het is vaak zo dat iemand van de familie hem koopt, maar dat moet niet. Het is gewoon het hoogste bod.

Groetjes, Sissi



davida
8-9-2006
 Meld misbruik7-8-2006 13:02:11

hey
wij gaan dat ook doen en bij mij gaan ze hem mogen afhalen met de handen.
grtjs


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...