Nu Online
Momenteel zijn er 68 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Bird cage veil

  14-2-2012 15:15:15
Hallo!

Ik ben nog op zoek naar iets leuks voor in mijn haar. Ik heb op etsy zitten zoeken (fantastische site!) en ben zot van de 'bird cage veils'. Ik heb wel een trouwjurk dat op zich ook redelijk specifiek is: http://www.linearaffaelli.be/nl/component/content/article.html?id=3220:wedding-dress-with-ruffled-organza-and-silver-flower-detail

en vroeg me af wat jullie vinden: past een bird cage veil hierbij? Ik heb heel fijn bruin haar en zou op die manier wat volume willen creëren en hou van de retro look die zo'n bird cage veil uitstraalt.

En welke vinden jullie de mooiste?
1. http://img1.etsystatic.com/il_fullxfull.300122473.jpg
2. http://img3.etsystatic.com/il_fullxfull.308464099.jpg
3. http://img2.etsystatic.com/il_fullxfull.253590950.jpg
4. http://www.etsy.com/listing/88399137/victoria-ivory-bridal-bird-cage-veil?ref=sr_gallery_9&sref=&ga_search_submit=&ga_search_query=bird+cage+veil&ga_order=most_relevant&ga_ship_to=ZZ&ga_view_type=gallery&ga_search_type=handmade&ga_facet=handmade

Evelien
14-4-2012
Meld misbruik



Reacties: 19 | Gelezen: 2871


benita
8-9-2012
 Meld misbruik14-2-2012 15:28:05

De 2 de!



Evelien
14-4-2012
 Meld misbruik14-2-2012 15:37:13

Hey Benita,
merci voor de snelle reactie :-). Vind je het passen bij de jurk zo'n bird cage veil? Of vind je het té?
Groetjes x



Patricia
2-6-2012
 Meld misbruik14-2-2012 15:38:38

Hey Evelien,

je trouwkleed is echt chique! Heel speciaal maar heel chique!

Ik vind de eerste of de laatste de mooiste MAAR ik stel me de vraag of het niet tè zwaar gaat zijn met je kleed. Op zich vind ik zone voile wel super chique maar in jouw geval mag dit de aandacht van jou en je kleed niet wegnemen. Ik ben bang dat het iets tè zwaar gaat zijn.

Mijn kleed heeft "iets" weg van het jouwe, anders maar toch...(pff moeilijk om uit te leggen he :P) en de verkoopster zei ook meteen - geen voile - geen dit geen dat... je kleed heft dat helemaal niet nodig. En dat bedoel ik nu net ook voor jou.

Kan je dat niet als "test" passen in je bruidswinkel, en zien wat het geeft voor je het zou kopen? Dan ben je zeker.

Anderzijds...let op de kleur, neem geen ivoor als je kleed wit is en omgekeerd...

Hoe dan ook, dit is maar "mijn" mening he ;-)

Groetjes,



Evelien
14-4-2012
 Meld misbruik14-2-2012 15:46:14

Hey Patricia!

Bedankt voor je mening, ik apprecieer het :-)! Ik twijfel zelf ook een beetje of zo'n "voile" het geheel niet té overladen zal maken.
Bij een eenvoudiger recht jurkje zou ik niet twijfelen, maar nu...
En ik vind het trouwens supertof dat je mijn kleedje chique vind ;-). Kan je je inbeelden dat ik initieel een recht kleedje zonder te veel frullen wou, met wat kant en absoluut geen bustier?
Het is dus waar wat ze zeggen, meestal valt het helemaal anders uit :-).

Groetjes





Ethel

 Meld misbruik14-2-2012 15:52:43

Dat is zoooooo mooi! Doen! Misstaat zeker niet bij je kleed vind ik, en het gaat zo mooi zijn op de foto's :).



Pascale
9-6-2012
 Meld misbruik14-2-2012 16:13:01

ik heb dezelfde jurk en vind persoonlijk dat het 'te' is!



nancy
14-9-2012
 Meld misbruik14-2-2012 16:18:56

Amaaaaaaaaaai,ook een héél mooi kleedje!! Ik denk dat zo'n kleedje ook voor iets rustiger vraagt,alhoewel nr 2 en nr 4 wel mooi zijn
Kon je dat in de winkel waar je je jurk hebt gekocht niet passen? Ik had ook een LR gepast en ik had een satijnen bandje in de nek met daar een bloem op,paste ook wel heel mooi



An
18-5-2012
 Meld misbruik14-2-2012 16:31:33

Bij jouw kleedje zou ik het niet doen, eerlijk gezegd. Bij zo'n kleed, mag je gewoon niet de aandacht door iets anders laten afleiden anders is het echt over the top. Het is zo'n mooi kleedje, als je kort(?) haar mooi gebrusht wordt ofzo zal het zeker zo mooi zijn!



Saskia
8-6-2012
 Meld misbruik14-2-2012 16:32:51

Ik zou voor de tweede gaan want ik vind de andere net iets té voor op je kleedje! Maar er zijn nog sites hoor waar je er kan vinden.
Zelf ga ik er ook eentje aandoen en ik vind wel dat je dan goed moet opletten met juwelen, stola/cirkelsjaal,...

Maar een simpel birdcage veil vind ik wel bij je jurk gaan.



Stephanie
22-9-2012
 Meld misbruik14-2-2012 16:33:49

Mooie jurk!



Ilse
30-6-2012
 Meld misbruik14-2-2012 16:40:15

wauw! Echt kei Sex-and-the-city's!!!
Als je voor een gaat zou ik de 2de nemen, de anderen zijn er net iets te veel over... maar DOE VOORAL waar jij je goed bij voelt!



tiziana
18-5-2012
 Meld misbruik14-2-2012 16:41:12

Hello
Heel mooie jurk, maar ik deel de mening van Pascale en Patricia.
Het wordt iets té geloof ik!




Evelien
14-4-2012
 Meld misbruik14-2-2012 16:59:02

Hey hey!
Bedankt voor jullie reacties allemaal, super!! :-)
Ik ben blij voor de eerlijke meningen, want ik wil ook niet dat het té zou worden en dat de aandacht teveel van het kleedje afgeleid wordt.
Dus denk dat ik voor iets eenvoudiger in mijn haar ga gaan. Het heeft nu een vervelende tusenlengte, dus weet nog niet goed wat ik ermee gaat laten doen, ofwel terug
wat korter met een pittige froufrou ofwel in een lage schuine knot. Deze week eens afspraak bij de kapper maken.
@ Pascale, grappig dat jij hetzelfde kleedje hebt. Ik was ook direct verkocht ;-).

Groetjes xx



tamara

 Meld misbruik14-2-2012 17:02:03

ik denk dat het ook té zal zijn, je jurk is al heel speciaal
mocht het een gewone simpele jurk zijn dan zou ik zeggen doén



robine
31-8-2012
 Meld misbruik14-2-2012 20:02:05

Hallo,

mooi kleedje seg... het mijne is ook van dat merk.

http://www.linearaffaelli.be/nl/component/content/article.html?id=3533:dream-in-off-white

ivm je vraag, ik zou ook 2e of mss 3e pakken.


veel succes !!



benita
8-9-2012
 Meld misbruik14-2-2012 20:33:41

Hey Evelien!

Oh, ik denk ook dat het wat druk gaat worden op je kleedje, maar de 2de is het minst druk é.
Je zou het eigelijk eens moeten passen op je kleed, dan ben je zeker.
Maar het is spijtig dat je zoiets alleen maar op internet kan verkrijgen é.
Zoals velen zeggen is jouw kleed speciaal, en vraagt het om rustige juweeltjes.
Maar daarom ga je zeker niet minder mooi zijn, als je eenvoudige juwelen draagt hoor
Grtjes Benita.



Carrie
13-9-2013
 Meld misbruik14-2-2012 21:49:44

Hoi,

Persoonlijk vind ik de 1e een hele mooie !
Maar ik vrees ook een beetje dat het wat druk gaat worden...

De jurk is prachtig en een eyecatcher, dus dacht ik :
misschien kan je in de winkel vragen om zo'n kleine bloem van op de jurk extra te bestellen, of van je jurk af te laten.
Dit mag geen probleem zijn, zo'n decoraties doen ze er constant bij of weg...
En eventueel kan je die bloem gebruiken voor in je haar? Al dan niet met een birdcage sluiertje (de pluimen of bloemen vervang je dan door jouw exemplaar)
Zo heb je toch jouw sluier, en het hoort beter bij de jurk zonder té zwaar te worden?
Is maar een ideetje maar misschien eens overleggen met de verkoopsters?



tima
8-9-2012
 Meld misbruik14-2-2012 23:58:16

hihi carry kging juist het zelfde schrijven



lieselot
7-9-2012
 Meld misbruik19-5-2012 1:05:04

Ik vind het zeker en vast niet té!
ook hier nr 2...

groetjes


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...