Nu Online
Momenteel zijn er 135 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Stay-up kousen - aan Sandra

  3-8-2006 9:41:55
Hey,

ik heb zelfophoudende kousen gevonden met een ivoren kanten band en een huidskleurig been!

Na het berichtje van Sandra een tijdje geleden ben ik weer op zoek geweest, want zo'n witte benen vond ik echt niets. Bestellen via www.dressedbyjill.nl zag ik ook niet zo zitten, dus heb ik het gewoon gevraagd in Le Chapeau, waar ik mijn kleed ook gekocht heb.

Zij hadden het ook niet in stock, maar via hun leveranciers konden ze het wel bestellen. De 14de mag ik ze samen met het kleed meenemen.

Groetjes,
Lieve

Lieve
1-9-2006
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 544


Lieve
1-9-2006
 Meld misbruik3-8-2006 9:45:58

Was dit nog vergeten te vermelden: ze kosten € 23, dus da's dezelfde prijs als gelijkaardige kwaliteitskousen.

Groetjes,
Lieve



Sandra
3-6-2006
 Meld misbruik3-8-2006 20:49:20

Bedankt Lieve,probleem is dat ik niet in de buurt woon van Le Chapeau en ook absoluut geen tijd meer heb om even over en weer te rijden naar daar voor een paar kousen.Jammer!!! Weet je soms het merk van de kousen?



Lieve
1-9-2006
 Meld misbruik4-8-2006 9:15:07

Dag Sandra,

neen, ik ken het merk niet, de 14de zal ik het wel kennen.

Maar anders moet ik bellen dat ze voor jou ook een paar meebestellen? Waar woon je precies en wanneer trouw je? Ik ben van Gent en werk in Brussel, dus misschien kunnen we het zo oplossen.

Ik wilde gewoon zeggen: vraag het eens in je bruidswinkel, misschien kunnen ze je helpen.

Je kan mij altijd mailen op Ldeduytschaever@hotmail.com.

Groetjes,
Lieve



Voeg een reactie toe:

Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...