Nu Online
Momenteel zijn er 167 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Zaal zonder traiteur oost-vlaanderen

  30-1-2012 15:51:11
Hey iedereen!!!

Ik had even een vraagje..
Wij hadden al een feestzaal vastgelegd MET eten, maar door omstandigheden is het voor ons niet meer financieel mogelijk in totaal 3500 euro betalen voor onze feest en dit voor maar 50 personen.
Daarom zijn we nu op zoek naar een feestzaal regio oost-vlaanderen ZONDER traiteur, drankafname mag wel van hen zijn.
Liefst niet te duur, anders komen we weer aan dezelfde totaalprijs uit.
Heb zo bvb naar park van beervelde al gebeld en ondanks het daar prachtig is vragen ze 1500 euro en dan heb je nog niets van eten of drinken....

Dorien
13-7-2012
Meld misbruik



Reacties: 12 | Gelezen: 4130


tine
14-8-2010
 Meld misbruik30-1-2012 16:11:50

http://www.deoudemaalderij.be/ in moerzeke is vrij van traiteur, weet wel niet wat ze vragen. in elversele heb je http://www.schalienhuys.be/ ook die hebben een optie 'vrij van kok'



Mieke
27-4-2013
 Meld misbruik30-1-2012 18:12:57

Hey,

In Nevele 'Het moment' http://www.het-moment.be/index.html
Ik heb wel geen idee wat ze vragen van prijs maar het is wel een hele mooie zaal met tuin.
Wij hebben onze babyborrel in Feestzaal 'Niet te doen'
http://www.feestzaal-niettedoen.be/ gedaan. Ook een leuke zaal met mooie tuin. DE zaakvoerder valt wel zo niet meer maar dat is het enige minpunt.

Groetjes



Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik30-1-2012 18:14:32

Ik weet niet of het qua regio haalbaar is, maar wij hebben Het Beukenhof in Buggenhout (Opstal)...zaalhuur is 500€ (gebruik van tafels, stoelen, bediening aan de bar inbegrepen).
Zaal is vrij van traiteur...ze werken meestal met traiteur Eetclusief, maar wij hebben een andere genomen.

groetjes en succes!



Eline
7-7-2012
 Meld misbruik30-1-2012 19:32:38

Wij trouwen in het Maaltebruggekasteel in Gent. Voor de volledige benedenverdieping is het ongeveer 1000 euro, maar voor vijftig mensen kan je waarschijnlijk wel een kleiner deel huren. Zoek anders eens via de site van de stad Gent, die hebben ook een aantal kleinere zalen voor zeer goedkope tarieven te huur. Of zoek naar het Kollenkasteel, leek me iets minder sprookjesachtig maar zeer goedkoop en bij mooi weer een grote tuin.



Nathalie
25-5-2012
 Meld misbruik30-1-2012 19:33:39

zaal Toon in Sinaai. dacht een 300 euro



Jessy
16-6-2012
 Meld misbruik30-1-2012 20:44:48

Zaal De Kadans in Melsele geloof een 180€ en er is een keuken aan ook.

grtz



Saskia
8-6-2012
 Meld misbruik30-1-2012 21:05:40

Rent a pub in Affligem kan je ook afhuren zonder traiteur.

Beukenhof is idd ook een mooie en leuke zaal.



Tim

 Meld misbruik31-1-2012 14:55:38

't Burgemeestershof in Massemen, zeer knappe en gezellige vierkantshoeve met B&B
http://www.burgemeestershof.be/nl/



Dorien
13-7-2012
 Meld misbruik31-1-2012 15:02:48

Bedankt voor deze vele reacties iedereen :O
Even onze 'status' ...

*de oude maalderij en schalienshuys is heel erg mooi maar niet echt ons ding...
* Het moment was in totaal 600 euro en dan drank nog, heeeel erg mooi en ze ging nog laten weten of het vrij was.
* Niettedoen is ook echt ons ding en voor heel weinig geld, 210 euro dacht ik. Datum is nog vrij ook en heb via mail afspraak gemaakt om eens te gaan kijken :D
* Beukenhof ook prachtige zaal, alleen jammer dat er geen tuin is. Al proberen bellen maar tot nu toe niet te pakken gekregen
* Maaltebruggekasteel ook super, maar jammer genoeg net iets te duur (moeten alles zelf betalen en ik studeer nog-
* Zaal toon in sinaai ziet er ook fijn uit en gaan we morgen eens bellen :D
* Rent a pub in affligem is heel goed qua ligging, slechts 5 min. van hier en ook niet te duur, jammer genoeg niet echt onze stijl..




Lies
21-4-2012
 Meld misbruik6-2-2012 11:13:00

Dag Dorien
Mag ik even weten ivm met "het moment",... je zegt alles in en dan nog de drank, is dat dan met eten ook? Enkel zaal, stoelen, tafels,...
Heel erg bedankt!
Groetjes
Lies



Dorien
13-7-2012
 Meld misbruik6-2-2012 13:02:31

Hey,

Het moment is echt een prachtige zaal, alles incl. behalve catering.
Stoelen, tafels, verlichting, decoratie (moet gevraagd worden dacht ik, maar zat er wel in of moet het verkeerd hebben begrepen), tuin, grote trampoline voor de kinderen,... En nog veel meer.

Voor eten moet je zelf zorgen met een cateraar en drank is bij hun af te nemen aan brouwersprijzen. Pintje is bvb 1 euro, grote fles cola 2,5 euro, ....

Prijs komt op ongeveer 650 euro voor hele dag ( S' ochtends tot s'ochtends )
Dit is 500 euro vast en 21 percent BTW dacht ik ...

Misschien kan je best eens bellen....
Zijn echt heel erg vriendelijke mensen, vond het zelfs aangenaam te bellen met die vrouw terwijl ik een type ben dat echt niet graag bel en verlegen is :D
Ze zijn ook niet 'pushy' wat sommige eigenaars wel hebben.
Ze antwoord vriendelijk al je vragen en niets is te veel, je kan alles thuis is bespreken en haar later mailen of bellen met je beslissing, hebben ze ons zo ook verteld. Normaal gezien gingen we eerst voor die zaal, maar hebben iets gevonden nog dichter bij en het moment ligt toch nog iets te hoog qua prijs.
Ze zijn niet duur, maar wij zoeken echt een klein zaaltje en hun zaal is echt ruim, maar prachtig :D



Ralitza

 Meld misbruik5-3-2012 20:27:35



Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info