Nu Online
Momenteel zijn er 200 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

pierre-yves

  29-7-2006 23:34:38
hoi bruidjes,
heeft er soms al iemand eenkostuum voor zijn verloofde bij Pierre-Yves gekocht?
zijn zij menselijk van prijs? en hebben ze veel keuze daar?

groetjes wendy
13/07/07

Wendy
13-7-2007
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 910


Peggy
23-6-2007
 Meld misbruik1-8-2006 16:11:06

Hey wendy,

We hebben er nog niets gekocht, maar zijn wel van plan om daar te gaan kijken. Mijn ventje heeft zijn droom-outfit gezien in een tijdschrift en het is van Pierre yves. Van de prijzen heb ik geen idee. Denk eerder aan de dure kant.

Groetjes Peggy
23/06/07
http://www.pieterenpeggy.bruiloftsite.nl



Isabel
1-9-2007
 Meld misbruik2-8-2006 11:03:28

Hallo,

Creaties van Pierre Yves zijn ongelooflijk mooi maar ook wel vrij duur. De prijzen van zijn kostuums weet ik niet, maar voor een trouwjurk zit je al snel aan minimum 2000 euro...

Isabel
01/09/07



Liesbet
18-5-2007
 Meld misbruik28-2-2007 12:17:43

Geen ervaring met de mannenkostuums bij pierre-yves. Weet alleen dan ze er niet echt vriendelijk zijn (ik heb er 3 jaar geleden suitekleren gekocht en mijn schoonzus haar trouwkleed en we waren allebei niet tevreden over de service. kleren waren uiteindelijk wel in orde)


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...