Nu Online
Momenteel zijn er 223 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Witte paraplu's

  19-7-2006 12:52:38
Dag collega-bruidjes.
Vandaag nog één maand en het is zover! Ondanks de zwoel temperaturen begin ik te vrezen dat het op onze dag (18/08/ toch wel zou kunnen regenen. Daarom wou ik zeker een aantal witte paraplu's voorzien. Nu is het in de eerste plaats echt geen makkelijke opdracht om deze te vinden (ben overal al gaan kijken: Blokker, Casa...). Maar misschien heeft iemand ooit reeds een aantal of één zou ook al genoeg zijn aangekocht en wil deze even uitlenen of verkopen? Ikzelf ben uit de streek Aalst, Haaltert. Hopelijk kan iemand mij helpen:-/. Alvast bedankt,
Vriendelijke groetjes,

Kim

kim
19-8-2006
Meld misbruik



Reacties: 10 | Gelezen: 1374


Katrien
18-8-2006
 Meld misbruik19-7-2006 14:23:31

Eindelijk nog iemand die op 18/08 trouwt.
Op de site van adagioceremonie staan er witte paraplu's te huur en/of te koop denk ik.
Nog veel te doen? Ik nog redelijk wat maar zie het wel zitten (denk ik).
Wij wonen en trouwen in Denderleeuws, dus da's al niet veraf he.

Veel succes nog!

Groetjes
Katrien 18/08/06



Sissi
26-5-2007
 Meld misbruik19-7-2006 14:46:55

Hey,

Ik trouw volgend jaar in Ninove, dus heb er zelf nog geen.
Als je een ceremoniemeester hebt, kan je vragen of hij er geen heeft.
Op 11/07 sond hier op het forum een tip van Benedikte (is van Brugge). Zij had er pas gekocht in de Casa voor 5,99/stuk. Voor die prijs kan je toch niet echt sukkelen.

Groetjes, Sissi

P.s. Af en toe is het wel handig om dit forum eens af te schuimen (als je daar de tijd en zin toe hebt natuurlijk) want zo vind je heel wat tips.



Katrien
18-8-2006
 Meld misbruik19-7-2006 17:03:53

't Is vakantie en ik verveel me, dus ik heb het eens voor je opgezocht ;-). Knippen en plakken die link zou ik zeggen en dan weet je meteen wat je met adagioceremonie kan verwachten (neen ik heb er geen aandelen)
http://www.adagioceremonie.be/html/nl/Parapluverhuur.as...

Zelf heb ik geen paraplu's voorzien voor de 18e (ons mama moet nog eieren dragen naar de nonnekes geloof ik)...

Groetjes



Vicky
9-9-2006
 Meld misbruik19-7-2006 19:40:58

Amai Katrien, zo tof van jou!

Ik ga hier denk ik wel gebruik van maken als ik de week op voorhand vrees dat het gaat regenen. Voor 5 euro kan je geen mooie witte paraplu kopen hé!

Groetjes

Vicky
09.09.06



Vanessa
9-9-2006
 Meld misbruik19-7-2006 22:56:43

Helaba
Ik ben vandaag naar Casa in Aalst gegaan en heb daar de laatste 5 grote witte paraplu's gekocht... trouwen op 09/09/06, idd 5,99€ en om te huren kwam het ongeveer op 5 € uit via www.parapluverhuur.be (of com?) Er waren ook nog van die kleine opvouwbare voor iets meer dan 3€
Tja als het regent zal Trien op haar trouw 18/08 wel paraplu's hebben, want zal erbij zijn met mijn paraplu's ;->>>
succes met de zoektocht



kim
19-8-2006
 Meld misbruik20-7-2006 10:07:52

Hé dag allemaal,
bedankt voor jullie reacties.
Ik ga dus ook maar eens een kijkje nemen om deze te huren aangezien Vanessa de laatste paraplu's gaan halen heeft in de Casa te Aalst en dit mijn laatste hoop was;-). Graptje. Neen, in Ninove waren ze ook pas uitverkocht. Toch bedankt en hopelijk hebben we ze allemaal niet nodige hé!!!

Groetjes Kim



Sissi
26-5-2007
 Meld misbruik20-7-2006 13:39:27

Hey, ik ben daarstraks in de Casa in Ninove geweest en daar hing er toch nog één.
In Geraardsbergen en Dendermonde is er ook een Casa (maar ligt misschien iets te ver).
Succes.

Sissi



kim
19-8-2006
 Meld misbruik20-7-2006 15:00:41

Beste Sissi,

Hartelijk bedankt.
Heb net gebeld en zij gaan alvast die ene paraplu voor mij aan kant zetten. Straks ga ik er om. Dan heb ik toch al één exemplaar hé.
Merciekes; -)
Als ik je ook eens met iets kan helpen...

Groetjes,

Kim



Katrien
18-8-2006
 Meld misbruik20-7-2006 16:18:48

Ik blijf erbij - gewoon eieren naar de Arme KLaren brengen zegt ons mama ;-)



Benedikte
14-10-2006
 Meld misbruik20-7-2006 17:32:44

Hihi, de Casa's weten waarschijnlijk niet wat hen overkomt: die witte paraplu's worden geplunderd!
Toen ik om de mijne ging, vroeg de kassierster of het om tegen de zon te beschermen diende. Het was immers een stralende dag en wie gaat dan in godsnaam paraplu's kopen he. Een ander koppel in de winkel zeiden me: "Maar meisje toch, nu gaat het niet regenen hoor!" Nee, nu niet, maar in oktober misschien wel. Nu, we zijn voorzienig geweest.


Vele groetjes, Benedikte


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...