Nu Online
Momenteel zijn er 160 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Trouwringen AURODESIGN

  13-11-2011 13:32:17
Hallo iedereen,

Wij zijn ondertussen 2 maandjes getrouwd en genieten nog na van onze dag, maar hebben een beue nasleep mbt onze trouwringen.
Wij hebben trouwringen gekocht van Aurodesign in palladium. We hebben niet echt bespaard op onze trouwringen want dat is toch iets dat een levenlang moet meegaan hé.
Na enkele dagen getrouwd te zijn, merkten we al op dat er iets mis was. Onze trouwringen waren echt al super gekrast. Na weken was het zo erg dat je de glans niet meer zag, er diepe krassen en zwarte strepen op zaten. We hebben dan ook onze juwelier gecontacteerd. Ook zei zeiden dat dit niet normaal was. Ze hebben de verdeler (Aurodesign) gecontacteerd maar zei wilden niet tussenkomen omdat ze dit zagen als 'gewone' slijtage. Onze juwelier heeft dan maar de ringen op hun kosten opgekuist.
Al vanaf de 1e dag we onze ringen terug hadden zagen we dat er weer supersnel krassen op kwamen, niet zo erg als de vorige keer, maar toch ook niet normaal. We hebben weer onze juwelier gecontacteerd, maar zei waren al niet meer zo 'happig' om ons te helpen, het is dan ook vervelend voor hen aangezien ingaan tegen zo een grote firma quasi hopeloos is.
We hebben dus nogmaals onze trouwringen opgestuurd naar Aurodesign en wachten nu af op hun antwoord.


We zouden graag in afwachting onze argumentatie versterken door onze trouwringen te vergelijken met trouwringen van hetzelfde merk die minstens even lang zijn gedragen. We willen gewoon kunnen aantonen dat de 'staat' van onze ringen niet normaal is voor slechts 2 maand te dragen.
Als er iemand ook zo trouwringen heeft, zouden jullie ons een fototje kunnen doorsturen van jullie ringen?

Bedankt!

Evi
27-8-2011
Meld misbruik



Reacties: 2 | Gelezen: 2139


Sarah
30-7-2011
 Meld misbruik13-11-2011 15:17:27

Oei dat is wel heel lastig!Ik heb ook een Aurodesign ring maar ik moet eerlijk zeggen dat hier nog geen enkel krasje op is en draag hem nu 106 dagen.
Mijn man de zijne is een goedkope van Xen en daar zijn wel al krassen op



Tina
10-9-2011
 Meld misbruik14-11-2011 22:02:08

Wij hebben ook ringen van Aurodesign, titanium.
Ook nog geen krassen...jammer dat dat bij jullie wel zo is.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...