Nu Online
Momenteel zijn er 140 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

tip witte paraplu's

  11-7-2006 21:01:38
Hallo,
Even een tip voor de mensen die nog witte paraplu's zoeken: Ik heb er zaterdag gevonden in de Casa.
Ik had half Brugge afgezocht en alle mogelijke winkels gedaan (Inno, H&M, Hema, Blokker, Kruidvat,...) en nergens te vinden.
Ten einde raad kwam ik in de Casa terecht en heb er op de kop getikt aan 5.99€/stuk. Een koopje! Ik wou er ook niet te veel geld aan uitgeven, dus ben blij met mijn geslaagde zoektocht.

Groetjes, Bene

Benedikte
14-10-2006
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 1180


Lieve
1-9-2006
 Meld misbruik12-7-2006 9:50:43

Hey,

bedankt voor de tip, maar het roept wel een vraagje op bij mij...

Heeft iedereen hier witte paraplu's? Ik heb er geen, niet omdat ik zeker weet dat het niet gaat regenen, maar omdat het mij zo'n nutteloze aankoop lijkt. Terwijl de rest van de dag zo al zo duur is...

Hoeveel en voor wie voorzien jullie er dan wel? Zijn er ook mensen die gewone paraplu's hebben? Mijn kleed is namelijk niet wit...

Doet me wel nadenken.

Groetjes,
Lieve



Karen
22-12-2006
 Meld misbruik12-7-2006 10:28:57

Lieve,

Als je een ceremoniemeester hebt moet je helemaal geen paraplu's gaan kopen die hebben dat meestal zelf bij als je dat even op voorhand vermeld!

Dus geen paniek meisje, ik vind dit ook een vrij nutteloze aankoop, zeker als er al zoveel kosten naar je toe komen de maandan vooraf en nadien ;-)

Groetjes,
Karen
22.12.2006



Lieve
1-9-2006
 Meld misbruik12-7-2006 12:22:12

Tja, ik heb dus geen ceremoniemeester...



Isabel
1-9-2007
 Meld misbruik12-7-2006 15:19:48

Lieve,

Ik wil je toch ook wel even geruststellen hoor. Ik heb al behoorlijk wat trouwpartijen gezien waar het zwarte paraplu's zijn. Of zelfs alle kleuren door elkaar. Het gebeurt dikwijls hoor dat de mensen gewoon hun eigen paraplu voorzien. Volgens mij is dit een leuk detail, maar wel overbodig. Stel dat het regent op jouw dag en je vraagt 1 maand later aan iemand die er was welk kleur de paraplu's hadden, wel, die persoon zal zich dat volgens mij niet meer herinneren.
Bijkomend iets, als je kleed niet wit vind ik het zeker overbodig om witte paraplu's te nemen. Ziezo, mijn mening... ;-)

Isabel
01/09/07



karen
4-11-2006
 Meld misbruik17-7-2006 10:42:45

Hey Bene,
Ik wou je effe bedanken voor je tip!!!!
omdat ik trouw in november, wou ik ook paraplu's voorzien. Ben zes paraplu's gaan halen in de casa. 36 euro!!! Da's niet om voor te sukkelen he. en da's toch weer een zorg minder!
Nog eens bedankt voor je tip.
Oh en aan Lieve,
meisje, je zal een beetje moeten uitmaken wat je zelf het belangrijkste vindt. Ik had bij een fotograaf al eens een foto gezien van een huwelijk op een regenachtige dag. De suite had allemaal een witte paraplu en ik vond de foto's echt leuk, een leuk detail. Nu je moet zelf wat zien of je zoiets ook wil of net helemaal niet belangrijk vind. Nu, ik was niet van plan veel geld uit te geven aan de paraplu's, maar dankzij Bene, is dat probleempje ook opgelost!
Groetjes,
Karen 04/11/2006



Benedikte
14-10-2006
 Meld misbruik19-7-2006 16:45:30

Dag Karen,
Blij dat je zo geholpen bent! Ik vond dat ook echt geen geld. Het is weer een zorg minder... Laat het maar regenen! (nou ja...)
Wijzelf trouwen 14 oktober, en met Belgisch wisselvallig weer weet je nooit. Trouwens, mijn beste vriendin trouwt 2 weken later, en zij kan ze dan ook gebruiken indien nodig!

Groetjes, Bene



Sofie
9-9-2006
 Meld misbruik3-8-2006 16:22:51

Benedikte ken jij soms een nathalie uit herstberghe?


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...