Nu Online
Momenteel zijn er 167 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

huwelijksreis gekozen!

  19-9-2011 20:17:00
Beste bruidjes,

Dit weekend hebben we een van de -voor ons- belangrijkste dingen van het trouwgebeuren vastgelegd. Tis te zeggen, onze bestemming ligt definitief vast, en de fantastische reisagent (hoewel we daar nooit gebruik van maken, maar voor een honeymoon toch geweldig handig!) gaat nu verder mogelijke combinaties uitpuzzelen, mooie hotels zoeken etc.

Het worden 3 weken Frans Polynesië voor ons! Het beste seizoen om te reizen, het was een van onze droombestemmingen en het gaat binnen ons budget, joepie!!

Ik ben helemaal happy, ik droom er zelfs nu al bij weg...

Wou gewoon even mijn vreugde delen :-) ben ook wel benieuwd naar waar andere mei-juni bruidjes naartoe gaan?

Groetjes!
Een bruidje met een serieuze reismicrobe

Emily
26-5-2012
Meld misbruik



Reacties: 14 | Gelezen: 2075


Britt
23-6-2012
 Meld misbruik19-9-2011 21:14:41

Wij hebben nog geen reis vastliggen.
Hebben zelfs nog gee idee naar waar we willen. Nog tijd genoeg zker :)

groetjes



marinka
7-7-2012
 Meld misbruik19-9-2011 21:30:17

ben wel een juli bruidje maar kom...
wij gaan naar normandie voor 14 dagen.ben bang op het vliegtuig dus het word een prachtige autovakantie voor ons.
veel plezier



Lieselot
23-6-2012
 Meld misbruik19-9-2011 21:35:20

Ben juni-bruidje

Niets ligt al vast... en ook geen flauw idee waar we heen willen! :)

Groetjes




Linde
26-5-2012
 Meld misbruik19-9-2011 23:30:14

Hey,

Wij gaan 10 dagen naar Barcelona en dan terugkomen langs Parijs voor nog 5dagen! Samen in de auto! :). Iets waar we steeds van genieten...

Linde



Nathalie
12-5-2012
 Meld misbruik19-9-2011 23:51:00

Wij gaan in februari twee weken naar jamaica (pre huwelijksreis), na onze trouw moeten we eerst nog 3 dagen terug werken en dan een weekje zon. En dan volgend jaar met Kerstmis naar de Malediven!



Wendy
11-5-2012
 Meld misbruik20-9-2011 8:37:07

Hallo

Hier ook een mei-bruidje en ook nog geen reis vastliggen. Weten zelfs nog niet wat we willen. Zijn er nog niet overuit.

xxxx



Jana
5-5-2012
 Meld misbruik20-9-2011 9:00:40

hier nog een mei bruidje! ons reis gaat naar Fuerteventura!
xxx



Marjon
20-7-2012
 Meld misbruik20-9-2011 10:20:28

Hier een juli bruidje en wij zijn nog aan het twijfelen tussen Mauritius en de Seychellen.
Ben nog wat vergelijkingen aan het doen tussen de hotels.

xxx



Niki
30-6-2012
 Meld misbruik20-9-2011 10:23:02

Hier een juni bruidje en onze huwelijksreis wordt een combinatie van Aruba & Curaçao (wel pas in september, eerder gaat niet in verband met drukke periodes op het werk)

groetjes



mieke
7-7-2012
 Meld misbruik20-9-2011 11:41:04

Wij hebben ook nog niks vast liggen.
Wij moeten afwachten tot eind december want mijn aanstaande kan een reis met zijn werk winnen en het zal er vanaf hangen of hij dit heeft of niet. Want we moeten rekening houden met onze congé-dagen hé....
Wij denken ook een Mauritius of Seychellen en nog een goede tip die ik onlangs heb gekregen is: de kaapverdische eilanden.... Is maar 6 uur vliegen en 300 dagen per jaar tropische zonneschijn met prachtige stranden:-)

Vind ik wel een leuk topic hier, ga dit blijven volgen



caroline
9-6-2012
 Meld misbruik20-9-2011 12:48:13

Wij geraken er echt niet uit. Alle bestemmingen zijn al de revue gepasseerd bij ons.
Iemand trouwens ervaring met Zanzibar?
We willen wel eens iets specialer doen dan andere reizen, maar mijn verloofde wilt er nu ook geen bakken geld aan uitgeven. Frans Polynesië is supermooi, maar toch duur he :s?


Groetjes
caroline



Kristien
25-5-2012
 Meld misbruik20-9-2011 13:22:01

Dag bruidjes,

Enkele tips ivm vragen/ideeën die hierboven werden gesteld:
- Ik heb in Tanzania gewoond en Zanzibar meerdere keren bezocht. Het is een prachtig eiland, en je kan er goedkoop logeren in leuke bungalows op het strand, of gaan voor duurder in resorts (in dit geval krijg je wel heel weinig mee van de plaatselijke cultuur). Het is fantastisch om te duiken, maar je kan ook gewoon luieren op het strand en je zelfs laten masseren op het strand, of wandelen in een bos op het eiland met leuke rode aapjes,... Persoonlijk zou ik het wel combineren met een bezoek aan het vasteland van Tanzania, en er op zijn minst een safari aan koppelen.
- Ik woon nu in Senegal en mijn verloofde en ik gaan in november een weekje naar Kaapverdië. Iedereen die ik ken die er al geweest is, is heel enthousiast: er zijn heel mooie stranden en het is ook een superbestemming voor wie graag wandelt, de natuur op sommige eilanden is prachtig. Alweer een goeie bestemming ook voor mensen die willen duiken. Na ons reisje zal ik meer kunnen vertellen over onze eigen ervaringen:)

Wie meer info wil, mag me gerust contacteren!
Veel reisplan-plezier,
Kristien



Emily
26-5-2012
 Meld misbruik20-9-2011 20:16:12

Superleuk om al die reacties te lezen! zo leuk om inspiratie op te doen. Wij hebben enkel eens een tussenstop gehad in zanzibar toen we naar kenia gingen, maar dat zou ik dan sowieso wel combineren (als je de tijd hebt) met bvb Tanzania (serengeti) of Kenya (Masai Mara, Tsavo).

Frans Polynesië is budgettair niet de meest voordelige optie, maar onze criteria lagen nogal hoog, zijnde dat we een locatie wilden die absoluut 'honeymoony' is, waar we allebei nog nooit zijn geweest (gezien mijn ouders ook reisfanaten waren kon ik dus al wat bestemmingen schrappen van de lijst). We wilden ook vlak na de trouw gaan, dus moest het seizoen goed zitten. Malediven en Mauritius vielen dus al weg en Seychellen vonden we duur voor wat het was en daar geraken we nog wel eens.
Frans Polynesië is zoiets wat we maar 1 keer de moeite gaan vinden om te doen, voor onze huwelijksreis dus. Maar toegegeven, het is wel sparen nu :-)

Groetjes!



Bruidje
28-4-2012
 Meld misbruik21-9-2011 16:12:23

Hoi Emily!
Goede keuze hoor, ik ben zelf nl. reisagente! :-)
Frans-Polynesië is supermooi en keiromantisch!!
Als ik eerlijk mag zijn, lijkt 3 weken me nogal lang... Er is bijv. niet veel meer te zien dan Malediven, Mauritius (btw : wel goed seizoen hoor, afh. van welke kant eiland je kiest) en Seychellen dus hou daar wel een beetje rekening mee...
Anyway, wordt vast een FANTASTISCHE vakantie, once in a lifetime!!
xxxx


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums