Nu Online
Momenteel zijn er 163 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

even frustratie over stadhuis

  6-9-2011 11:32:50
gisteren zijn wij getrouwd voor de wet ja was op een maandag. Nu de eerste keer als wij het contract moetsen gaan tekenen stonden er fouten in zo als mijn oudste dochter niet en mijn schoonvader die was overleden. nu hebben ze dat doen allemaal veranderd en hebben we dat contract getekend. wat blijkt nu gisteren stond in ons trouwboekje van het stadhuis zelf terug dat mijn schoonvader dus overleden was. hadden wij gisteren even een schoonvader dat er niet meekon lachen. ben vandaag al na het stadhuis geweest ze gaan het recht zetten en weten ook ni hoe het komt want bij hun zat het juist in de computer maar ze moetsten dat door sturen en daar zou de fout zitten kreeg ik als uitleg. ma mag er straks terug achter.

nathalie
10-9-2011
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 2191


Nette
7-4-2012
 Meld misbruik6-9-2011 12:02:08

Amai...wat een verhaal...Dat is toch echt bizar??? Zoiets zou niet mogen gebeuren. Ksnap zeker de frustratie, maar ja, de bureaucratie van België...daar kunnen we niet veel aan doen zeker... :s



joke
13-8-2011
 Meld misbruik6-9-2011 14:22:06

amai seg dat is inderdaad geen leuke situatie, maar zoals hierboven vermeld, in Belgie kan alles hé.
Gelukkig zetten ze het recht en kunnen jullie het gauw vergeten en nagenieten van jullie dag.

grtjs joke



Fredie
26-6-2010
 Meld misbruik6-9-2011 14:39:06

Niet te geloven !
Wat blijken ze plots vlijtig op het stadhuis wanneer het er op aankomt om hun paraplu open te trekken en snel een ander de schuld te geven van hun stommiteiten ! Toch curieus hoe zoiets kan gebeuren met gewone stervelingen maar nooit met hun eigen familie, he !...



Michaela
22-6-2012
 Meld misbruik8-9-2011 13:50:23

Duitsland is niet beter. Bij mij hadden ze zelf ingevullt dat ik met iemand wettelijk samen woon. Heb ik nog nog noit gedoen en ik was op de tijd punt zelf single als het ingevullt was. Gelukkig hebben zij mij gelooft anders zal het wel moeilijk geweest zijn omdat ik een papier nodig heb van Duitsland dat ik allenstand ben om in Belgie te mogen gaan trouwen. De fout zat er blijkbar all 5 jaar in....
Maar op de trouwdaag is het toch nog extra verweelend. Heel erg vor jou. Ik hope dat iemand tenminste nu sorry zegt. Ik hope je schoon papa vergeet het snell.
Maar toch van harte gefeliciteerd met u bruiloft!
(sorry mijn nederlands is echt niet goed)


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...