Nu Online
Momenteel zijn er 288 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Bruidjes regio Limburg

  31-8-2011 8:13:32
Ondertussen zijn de koppeltjes van lente en zomer 2011 getrouwd, de bruidjes en bruidegommen van herfst en winter 2011 zijn waarschijnlijk ver klaar met hun voorbereidingen. We maken plaats voor de nieuwe lading: de rbuidsparen van 2012!
Ikzelf ben eind mei getrouwd met het liefste ventje van de hele wereld (wie zegt dat nu niet van z'n eigen -toekomstig- ventje?) en onze dag was SUPER! Bruidjes van de regio Limburg, die ergens hulp bij nodig hebben (feestzaal, alternatieve ceremonie, plaats waar alternatieve ceremonie door kan gaan, dj, fotograaf, fotolocaties, vervoer, versiering, bruidskledij, huwelijkskaars, bedankjes, uitnodigingen, ringen, ...), ik wil gerust mijn ervaringen delen!

Leen
28-5-2011
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 1888


Nathalie
23-6-2012
 Meld misbruik31-8-2011 8:16:03

Keilief Leen!



Jessica
7-7-2012
 Meld misbruik31-8-2011 9:47:08

Hey Leen,

Super dat je dat wil doen, ik kan de hulp gebruiken:-) wat dien je allemaal aan decoratie en materiaal te voorzien om een alternatieve ceremonie te doen, op een buitenlocatie of evt. binnen, waar geen voorzieningen aanwezig zijn, buiten stoelen?

En mss hoe je een opbouw maakt voor zo'n alternatieve viering

alvast super hard bedankt voor het delen van je knowhow:-)!!
groetjes



Jessica
7-7-2012
 Meld misbruik31-8-2011 9:47:56

of als je mss een foto hebt van de opstelling van de plaatst waar jullie je ceremonie deden? zou super zijn mag naar jessicavandervelpen@hotmail.com



ruth
15-9-2012
 Meld misbruik31-8-2011 11:31:43

Hey,

wat een leuk tekstje,

Wij trouwen op 15 sept 2012 en we hebben momenteel de zaal en vervoer vastliggen.
Welke decoratiedingen voorzie je voor de kerk en bij je thuis?
Wie is aan te raden voor foto en video?

Groetjes
Ruth




Sophie
15-9-2012
 Meld misbruik31-8-2011 14:14:29

Ooh maar zo lief Leen :-)

Oh, ik ben zo verslaafd aan dit forum, man man, alsof je een leger vriendinnen helemaal voor niets krijgt, en iedereen verstaat mekaar, want iedereen wil een prachtig kleed, mooie ringen en familie die niet zaagt ;-)

In elk geval, ik ben afkomstig van Limburg, maar trouw in het Leuvense, maar zelfs dan: laat maar komen die tips & tricks! ;-)

PS Ruth, we zijn datum-buddy's ;-)



Kelly
8-6-2012
 Meld misbruik31-8-2011 21:32:49

Ohh, zo lief!

Wij trouwen op 8 juni van volgend jaar en zijn nog maar net gestart met de voorbereidingen.

Tot hiertoe hebben we we gemeente, ceremonie, feestzaal en dj vastliggen en ik heb zo het gevoel dat ik achterop hink... Hoe lang op voorhand moet je bijvoorbeeld de fotograaf vastleggen, je kleedje bestellen en de ringen?



Leen
28-5-2011
 Meld misbruik4-9-2011 9:59:10

Jessica: Wij hebben onze ceremonie binnen gedaan en wij hadden geluk dat we hier in Maaseik een zaal hebben (deze is eigendom van het het huis van de mens, vroeger UVV)), stoelen, sprekersstoel en geluidsinstallatie was dus allemaal aanwezig. Wij hebben voor het overige geen decoratie voorzien (wel over nagedacht - maar met het opzicht "less is more" hebben we gekozen voor geen decoratie) alle ogen zijn eerst op de zenuwachtige bruidegom gericht, daarna op de stralende bruid die binnenkomt en dan heel de ceremonie lang naar het ceremoniegebeuren. Foto's van de opstelling stuur ik je vandaag nog door! Als je van plan ben om je ceremonie buiten te doen kan je misschien een prieeltje voorzien, of een witte balonnenboog, maak het vooral niet te druk!
Ruth: mijn ouders hadden het huis versiert met witte hartjesbalonnen en slingers (wit en rood natuurlijk), zo'n schatten, ze zijn er tot een gat in de nacht mee bezig geweest! Bij de viering hadden wij eigenlijk niks voorzien, mensen lopen hier voorbij en hebben in de meeste gevallen niet eens opgemerkt dat jij versiering hebt opgehangen. Bespaar je dat geld voor aankleding in de feestzaal, voor je huwelijksreis of gewoon voor je spaarrekening Kijk ook even rond voor DJ, de goeie zijn meestal snel bezet! (aanrader Vincent http://www.musicstation.be/). Een videograaf kan ik je niet mee helpen, dat hadden wij niet! Als fotograaf hadden wij Thierry van fotomoment, hij heeft alle mooie plaatjes gezien en is ook constant aan het klikken (wij hadden 5200 foto's), je krijgt alle foto's op dvd zodat je zelf de nabestellingen kan doen. Hij gaat vooraf met je alle fotolocaties eens bekijken, ook heel fijn! Enige nadeel... Na drie maanden zijn wij nog altijd op een antwoord aan het wachten (meerdere e-mail gestuurd) ivm het aantal foto's dan we moeten selecteren voor onze fotoalbum.
Sophie: Goh, is moeilijk om gewoon zo tips en tricks te geven uit het niets en zeker omdat je in het Leuvense woont. Ik kan mijn openingsdans aanbevelen, daarvoor hoef je niet in Limburg te wonen https://www.facebook.com/#!/video/video.php?v=2027519981007 Nog nooit heb ik een mooier nummer gehoord, nog nooit heb ik een nummer gehoord dat zo perfect verwoord wat ik voor Wouter voel! Ik onze ringen (Aurodesign = Belgisch), maar dat is natuurlijk smaak!
Kelly: Een goede fotograaf zijn agenda is meestal 1 jaar tot een half jaar op voorhand al aan't volgeraken, kijk eens uit op internet wat voor foto's je wilt en ga op zoek (een fotograaf zonder winkel is meestal goedkoper en hier krijg je alle foto's op dvd!) Je kleed... wacht nog 1 maandje, dan is de nieuwe collectie binnen! (ik ben ook begin oktober gaan kijken en getrouw eind mei) De ringen... die kan je ook nu al gaan bestellen, de ringencollectie veranderd niet elk jaar en meestal kan je kiezen, ofwel ga je de ringen pas een maand, een week, ... op voorhand afhalen, ofwel kies je ervoor dat ze meteen leveren. Wij hebben onze ringen ook ergens augustus - september besteld, en we zijn ze gaan halen in april! Achterop hinken kan niet, iedereen doet de voorbereiding op zijn eigen tempo (wij hebben ervoor gekozen om 1,5 jaar voor te bereiden, sommige doen dit op 6 maanden!)


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...