Nu Online
Momenteel zijn er 197 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

heeft met trouwen te maken maar in een gehele andere zin

  1-8-2011 8:56:12
hallo iedereen,
ik ben hier helemaal niet om reclame te maken maar om jullie hulp in te roepen...
mijn man en ik runnen al een tijdje een traiteursbedrijf, na mijn huwelijk 2 jaar geleden kwam ik op het idee om iets te organiseren zodat iedereen zijn trouw/suite kleedje nog eens kon aandoen...maar ik verwachte toen een kindje en de plannen werden uitgesteld... nu ben ik terug met deze plannen bezig
we hebben de geschikte locatie gevonden maar nu zoeken we nog een geschikte naam voor het evenement.
De plannen zijn een dinner met kaarslicht en natuurlijk achteraf een dansfeest, kleding spreekt voor zich, trouw/suite/avondkledij.
Dus ideeën voor een leuke naam zijn welkom,
ook leuke dingen dat we eventueel kunnen voorzien...
(we zouden ook een fotograaaf laten komen voor foto's en een heuse groepsfoto)
laat jullie ideeën maar de vrije loop... en laat weten of jullie ook zouden deelnemen aan zo'n evenement zodat we zien of er genoeg interesse zou zijn voor dit.

heidi

Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 1495


julie
24-9-2011
 Meld misbruik1-8-2011 11:23:59

Hey,
Lijkt me een leuk feestje te worden.
Wat dacht je van 'Wedding Vibes' of 'Wedding Replay'?
Groetjes,
Julie



inge
5-8-2011
 Meld misbruik1-8-2011 13:15:34

hey
ja een tof idee vind ik wel.
the after wedding party is miss een ideetje voor een naam.
groetjes inge



Fredie
26-6-2010
 Meld misbruik1-8-2011 16:57:36

Hey Heidi,

Wedding Nostalgia ?



Patrizia
2-6-2012
 Meld misbruik1-8-2011 20:01:22

ooh ik vind dat een superidee!!!! en de naam die inge al had geschreven vind ik toch echt wel ideaal "after wedding party"
We hebben al afgesproken dat we dat over 5 jaar nog eens gaan overdoen maar dan in Italië!! Dan kan ik mijn kleed ook nog eens aandoen... Veel plezier met de voorbereidingen!! xxx




ellen
14-4-2012
 Meld misbruik1-8-2011 21:53:26

Hey,

Super een meisje dat ik ken heeft dit vorig jaar ook georganiseer met groep meiden, en er is toen zeer veel volk gekomen, er waren wel al enkele bruidjes die ondertussen een kindje hadden en niet meer in hun jurk konden. Maar het was zeker voor herhaling vatbaar en ze hadden nooit gedacht dat zoveel mensen zouden mé doen.

Is dus zeker een super idee.

Veel groetjes ellen



frederica
19-6-2011
 Meld misbruik2-8-2011 18:59:01

Ooh ik vind dat een superleuk idee. Ik kom alvast!



Cindy
5-5-2012
 Meld misbruik5-8-2011 1:47:48

Ik zou daar ook direct op afkomen.
Leuk idee!
Toen mijn schoonzus enkele maanden geleden 20jaar getrouwd was, had ze bij wijze van verrassing op het avondfeest ook haar trouwjurk weer aangedaan. Niemand die er iets van wist, het was een verrassing voor haar man.
Wel leuk om de mode van toen nog eens te zien.
Maar daarom moeten we toch niet wachten tot dat we 20jaar getrouwd zijn hé.
Dus zeker een leuk idee.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...